Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
motox

Wybór reduktora 250KM

Recommended Posts

Witam 

Moja vectra C 2.0t ma podniesiona moc do 250KM, i niestety nastał czas wymiany reduktora, wcześniej był zamontowany Prins, każdy gazownik odradza teraz montażu tego reduktora, gazownik zaleca kme gold. Jak oceniacie ten reduktor? Moze jakis inny ktoś poleci, ważne żeby był trochę z zapasem mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

w saabie 9-5 aero z mocą podniesioną do 280 KM miałem kme Twin Tur i dawał radę naewt na autostradzie przy kilku mocnych przyspieszeniach.

oprócz reduktora ważne jest zasilanie i filtrowanie. najlepiej wielozawór extra w butli, Faro 8 mm i dobry filtr z wkładem wymiennym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy chodzi o ten reduktor? 

Please login or register to see this link.

Jest on tylko do około 200KM, nie miałes straty duzej mocy na LPG? aż dziwne sie wyrabial ten parownik

Edited by motox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że bardziej chodzi o ten:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie mam KME Gold GTX sprawuje się bez zarzutów (w serii) i z tego co się orientowałem może on obsłużyć sporo ponad 250KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ja aktualnie z stag ac r01 przeszedłem na golda gt, po zamontowaniu okazało sie ze daje rade termicznie i przy bucie ale jest jakiś feler z pompowaniem na cut off jak mi wymienia na gwarancji to powinno byc dobrze. Ja teoretycznie mam 230 km ale ac r01 do 250km nie dawał rady.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie najgorzej będzie jak nie będzie wyrabiać z pompowaniem na cut off lub przy szybkiej autostradowej jeździe, co raz bardziej jestem zdecydowany na REDUKTOR R2 TWIN V1 jest on też klapkowy i z tego co gazownik mówił bardziej jest odporny na brudny gaz i dłużej pochodzi od iglicowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak to ten.

Nie można patrzeć na wydajność reduktora i porównywać do mocy silnika z turbo. Tu zapotrzebowanie na gaz jest często większe o 1/3 przy pełnym obciążeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej nie oszczędzać, ja mam Golda w 3,2 i na autostradzie przy nodze w desce długo nie wytrzymuje termicznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Z28NET reduktor GeniusMax. Na pewno ma jeszcze zapas mocy chyba do 330KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze wez pod uwagę 

Please login or register to see this link.

Na 2 wyjsciach powinien spokojnie dac rade. Termicznie bardzo ok. Z przerostami tez nie ma problemu. Mam u siebie i jestem zadowolony. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie wiem czy już to poprawili ale miał kiedyś wadę i puszczał gaz w układ chłodzenia. Niestety trafiło na mnie i pociągło mnie trochę po kieszeni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawione sa teraz nic nie pusci. Ale po takim bąku jak u ciebie obawa zostaje. 

Edited by maras78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Signum 2.0T 175KM rok koniec 2007 podaję dane z mojej instalacji gazowej i chciałbym się dowiedzieć do jakiej mocy ona wyda .Chciałbym tylko poprawić serię nie chodzi mi o jakieś wielkie osiągi .

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TUR nie pozwoli na wiele. Z tego co podaje producent to jest do 200KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienisz reduktor i poprawę serii czyli 230 ogarnie o ile zasilanie nie jest na 6mm 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A mi pod 122 KM wstawili reduktor na 340 ( wg producenta ). Chyba z Z18XE tyle nie wycisnę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

"Przewód miedziany Cu 6mm lub odpowiednik" takie cóś znalazłem w specyfikacji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z tego co sie orientuje to duży reduktor też nie jest za dobry. Bodajże za bardzo sie pompuje po puszczeniu gazu. 

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie wiem. Nie słyszałem. Taki wstawili i odpukać wsio działa ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak działa to nie ma co raków szukać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i to następny problem bo mam niebieskie wtryski mimo iż auto poliftowe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To pewnie turbo gareta czyli moc ok 210-215 km. Wtryski poliftowe mam jeśli chcesz coś modzic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak turbo garretta więc trochę gratów bym musiał pokupować by chociaż 230km ulepić iż 200km to szybko będzie niedosyt.Szukam wstępnie informacji,jeśli bym nie musiał ruszać tego gazu to bym się szybciej zdecydował . Dzięki za info .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...