Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

5022749

Błędy w CIM B3144 B3794

Recommended Posts

Witam 

W czasie jazdy zaświeciła się kontrolka kierownicy z kluczem, i auto momentalnie traci moc. Uruchomienie ponowne silnia pomaga, czasem na dłużej czasem na kilkadziesiąt sekund. Miałem ten problem na początku lipca, później przeszło teraz zmów wróciło. Nie ma objawów typowych dla CIMa, nieodbijających kierunków, wyłączających się zegarów itp. tylko te dwa błędy dzisiaj:

 

Source Address: CIM
Adres źródłowy: 0x00000245
Identyfikator: 0x0015
VIN W0L0ZCF3561014435
Numer części:13204146
Numer wersji oprogramowania: 12244872_
Opis systemu: DELPH0400
Hardware key number: *92GKRY   
Kod alfa:   
Data produkcji: 050824
Code Index and version: 008 02

Ilość zapisanych kodów błędów:2

B3114 - Kluczyk z pilotem 1 nie zsynchronizowany
(00)  - Nie występuje

B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - usterka
(08)  - Nie występuje

 

Tempomat sam się potrafi wyłączyć na autostradzie, ale też nie ma reguły. Czasem co 500m się wyłącza a czasem 50 km jest ok. 

początki końca CIMa czy jakieś inne możliwości?

Vectra C 1.9CDTI automat rok modelowy 2006

 

pozdrawiam 

 

 

 

 

 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niema ma kontrolki kierownica z kluczem

Albo auto z kluczem

Albo kiera z wykrzyknikiem

Jesli stracil na mocy to szukajw silniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto z kluczem.

w silniku żadnego błędu nie ma. podciśnienie raczej też ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tempomat sie wył trzeba wyjąć i wyczyścić styki manetki

co do kontrolki jak pojawiła sie to i błąd powinno wywalic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tyle wiem :( diagnostyka całego auta w załączniku pierwszego postu zrobiona po wystąpieniu tego spadku mocy. są tylko błędy które były od początku, jakieś spalone żarówki - nic więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites

pojeździj z podłączonym opcomem, jak wywali błąd od razu szybko kliknij odczyt kodów usterek 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i sprawa chyba staje się jaśniejsza: 

P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - za duża różnica ciśnień
(75)  - Nie występuje

auto w ogóle o statnimi czasy stało się mam wrażenie bardziej mułowate. 

zrobiłem diagnostykę DPFa ( ząłącznik) ale niewiele z niej wynika. 

Moje pytanie: czy może być zapchany DPF mimo że pokazuje tylko 40 % ?

 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...