Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
maciasw

Brak wspomagania i drżenie pompy

Recommended Posts

 

Witam. 
Tematów o braku wspomagania jest na forum mnóstwo ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Jeśli jest to niech moderator podepnie do odpowiedniego postu.

Padło mi wspomaganie, momentalnie. Dzień wcześniej wyczuwalne były drgania na pompie (czułem pod nogami) pompa jeszcze działała. Na drugi dzień już nic nie działało. Po włączeniu silnika pompa drży, tak jak by chciała ruszyć ale nie może. Drżenie ustępuje po 5 - 10 minutach. Myślałem, że może te drgania od czegoś innego. Ale odłączyłem główną wtyczkę na pompie, włączyłem silnik i przy załączonym silniku włożyłem wtyczkę. Pompa zaczęła drżeć ale nie działa. 
Sprawdziłem stan płynu w zbiorniczku - jest. Bezpiecznik przy aku cały, napięcie na wtyczce zasilającej - jest. Ładowanie - ok. Pozostałe dwie wtyczki na pompie sprawdziłem. Nie są nadpalone czy zaśniedziałe. 

Co jest nie tak? Czy to jakiś sterownik czy po prostu już pompa padła i czas na drugą?

Auto to anglik, nie europejczyk. Ale to chyba nie ma nic do rzeczy.

Edited by maciasw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda jakby pompa siadła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łożysko w pompie kaput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem ponownie. Po odpaleniu silnika coś jak by chciała chodzić albo chodzi ale wspomagania brak. Po chwili zero odzewu. Gdyby zdechła totalnie to chyba nie było by takich objawów. Może jak wigo pisze padło łożysko. Pompa ma ciężej i jakieś zabezpieczenie ją wyłącza. No ale to by jakieś wspomaganie było a tu nic.

Nastawiam się na kupno drugiej. Teraz pytanie. Na mojej jest numer. W necie nie znalazłem takiej z numerem jak na mojej. Jak kupię z innym numerem to będzie śmigać czy będzie jakiś konflikt? Czytałem na tym forum, że trzeba będzie ją zalogować do auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...