Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
ziutol94

drobnostki z elektryką i nie tylko

Recommended Posts

Witam, to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość :) od czwartku jestem szczęśliwym posiadaczem Vectry B, 1999, 2.0 136 KM lpg combi, przesiadłem się na nią z Golfa III. 

Jak przypada na auto w tym wieku, Vectra ma trochę niedoskonałości, które z pewnością sukcesywnie będę starał się wyeliminować, lecz jako że na oplach nie znam się kompletnie, elektryk też ze mnie kiepski, będę musiał liczyć na Waszą pomoc :D

A więc:

1. Obrotomierz czasami wariuje, silnik słychać że pracuje równo, ale wskazówka obrotomierza w losowych momentach, czasem częściej a czasem rzadziej skacze jakby ją prąd poraził :D wyczytałem że to może być czujnik wałka rozrządu, co o tym sądzicie?

2. Lampka na podsufitce oświetlająca kabinę: świeci tylko podczas otwierania drzwi, nie da się jej zapalić przy zamkniętych drzwiach za pomocą przycisków: problem naprawialny czy część do wymiany?

3. Nie wyświetlają się cyferki na wyświetlaczu od klimatyzacji (temperatura i prędkość nawiewu), co z tym można zrobić? wystarczy wymienić jakieś żaróweczki?

4. Wyświetlacz wskazujący przebieg świeci tak jakby chciał a nie mógł, cyferki ledwo widoczne...