Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
rank1

cewki do z32se

Recommended Posts

Witam. Jakie cewki polecacie do z32se? DELPHI dadzą rade czy tylko BOSCH?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bosch chyba szedł na 1 montaż, to raczej jego bym wybrał.  Delphi ostatnio parę osób kupiło i działa, ale nie wiem jak w Z32SE się sprawią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja miałem na LLC, na chwilę starczyło, potem bosch ze Słowenii, cena ok 360 - podobnie, potem tesla a w pudełku naklejka tesla a fizycznie był bosch ten sam co poprzednio ze Słowenii też za ok 360, dzisiaj kupiłem delphi za 275, były jeszcze inne np. hella za 300 ale skoro co chwilę padają to nie zamierzam już przepłacać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm to co ile ty wymieniasz te cewki że już ich tyle wytestowałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam NTY sztuka za 130 zł i działa już ponad 1.5 roku. Tylko o świece zadbaj dobre np. NGK Laser Platinum BKR5EQUPA 3566 (mam takie) bo często winą nie są cewki tylko nawet nowe ale słabe świece. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Raczej brać ori GM FGR8KQE0 / 95519056

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem ori GM i wymieniałem dwa razy... Nie wiem czy trafiłem na jakieś słabe czy co ale po przebiegu 15 tys. porcelanka kręciła się w świecy...i tak dwa razy. Dopiero na NGK przestały wpadać zapłony. A ori to nic innego jak Bosch. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja miałem ori GM w OA C30NE i OB X20XEV i było super. Wpadły NGK i już niekoniecznie. Ale widzę, że w VC też nie zawsze się sprawdzają

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak czytałem ten temat gdy miałem problem u siebie ale mój mechanik dał bardzo dobrą cenę na NGK i powiedział że zapomnę o świecach więc się zgodziłem i tak już jeżdżę dokładnie przez 15 tyś km. I żadnych problemów z zapłonem. Ja osobiście przejechałem się na ORI dlatego nie chcę. Ale co by nie było to zawsze nowe i 4 elektrodowe (do z32se) 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja rozumiem. Widocznie nie wszędzie dobre firmy się sprawdzają. Analogicznie jak sprawa z KYB. Często na nich jeździłem i było ok, ale przeczytawszy na forum, że są z nimi problemy w VC wolę nie ryzykować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...