Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
JarosPL

INJ-RC Z19DT Problem

Recommended Posts

Witam, 

Od kiedy mam VC spaliny z wydechu nawet przy temp silnika 90 stopni są mocno śmierdzace, delikatnie pod światło widać też dym, egr zaslepiony do testów całkowicie jest trochę lepiej. Ostatnio zainteresowało mnie w test mode INJ-RC ciągle zmienia się między 183-366 z przewaga 244-366 ml/s. To chyba trochę za dużo jak na całkowicie zagrzany silnik i temperatury otoczenia około 35 stopni. Chwilowe spalanie 0.9 czasem bardzo mało kiedy 0.8. Czy takie za duże dawki mogą być spowodowane źle zrobiony chip tuningiem? Auto było chipowane przez poprzedniego właściciela. Ale mam wrażenie, że nie jedzie do końca tak jak powinno. 

Może ktoś zerknąć na tę zakładkę komputera u siebie? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A korekty wtryskiwaczy sprawdzałeś OP-COMEM?

Edited by Pyrkonte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, szału faktycznie też nie ma z nimi 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima była włączona czy wyłączona ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co ty chcesz o ty korekt, nie jest źle.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima wyłączona. 

Myślałem, że te koło 1 to już nie jest super 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U

Please login or register to see this quote.

U mnie jest 122-183 ml/s, po wciśnięciu sprzęgła 61-122 ml/s, chwilowe na wolnych obr.0.4-0,5 czasami 0,3-0,4.

Edited by blaszka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A no właśnie, tak myślałem, że u mnie sporo za dużo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem nie masz sie co przejmować chwilowym spalaniem. U mnie od kilku lat widzę wyniki od 0,5 do 0,8. Mam wrażenie, że ma na to wpływ choćby olej silnikowy a paliwo to już na sto procent.
Zalałem kiedyś takiego szajsu, że w nocy na światłach Berlingo stojące za mną cofnęło od mojego zderzaka na jakieś 10 metrów. Wstyd jak diabli bo dymiło i śmiedziało kwasem. Uratowałem sprawę tankując po kolei 3 zbiorniki paliwa Shell Vpower i dodatek do czyszczenia wtrysków. Po trzecim baku nie było idealnie ale już w normie. Teraz robię co mogę żeby tankować na jednej stacji.
Może warto zawalczyć z tym paliwem przez 2-3 zbiorniki i sprawdzać dawki korekcyjne oraz zapaszek. Jak nic sie nie zmieni to może ten tuner pomotał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od zimy czyli będzie jakieś 5 tysi kilometrów tylko na bp, środek liqui moly też raz był i nadal spaliny za autem śmierdzace, śmierdzi jak z Jelcza, denerwuje mnie to. ogólnie średnio za 200 zł robię 610-620 km trochę miasto reszta trasa. Czyli ok ale najgorzej, że nawet zagrzany mocno a dawki nadal wysokie. 

Jakby to dało się ogarnąć przy robieniu nowej mapy to bym podjechał do kogoś 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postawie chyba jednak na wtryski. Turbo wydaje mi się, że dmucha dobrze, mimo, że żadane jest 120 na jałowym a rzeczywiste 102. Ale praca silnika pozostawia wiele do życzenia, czasem rano przy odpalaniu zadymi na biało. Podczas jazdy mam też wrażenie, że mógłby czasem jechać lepiej a czasem jest ok. Ogólnie sporo cyrkow a w sumie żadnych błędów. 

W op com korekcje niby ok, ale czytałem, że często nie daje to pewności, że wtryski nie leja. Dwumas też mocno wyjechany więc i wtryski mogą cuda pokazywać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryski wieczne nie są niestety

Please login or register to see this image.

A co do tankowania na BP to nie ważny jest szyld stacji tylko kto jest jej właścicielem bo to franczyzna przecież. W mojej okolicy nowe BP miało dobre paliwo przez ok. rok a później woda i woda. Orlen w sąsiednim mieście jest dobry od 5 lat i ma konkurencję w odległości 300metrów także orlen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...