Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MatiPKL

Brak wspomagania Vectra C

Recommended Posts

Witam. Po wymianie osłony gumowej przegubu przestało mi działać mi wspomaganie :) do momentu wymiany działało lecz co jakiś czas było słychać pompę. Moje pytanie brzmi czy podczas podnoszenia samochodu mogło coś się uszkodzić lub odpiąć ? Czy jestem w stanie sam stwierdzić że na 100% pompa padła i czy jestem sam w stanie ją wymienić bez pomocy warsztatu ;) Dziękuje bardzo za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początku uzupełnij profil, jaki masz silnik ?  nic nie napisałeś np. rok produkcji, gdzie znajduje się pompa ?

i oczekujesz że ktoś zna twoje zdolności manualne i napisze czy dasz radę sam zdiagnozować i naprawić usterkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra C 2.2 z22se (Benzyna ) Pompa znajduję się przy prawym przednim kole ( elektryczna ). A co do zdolności manualnych proszę się nie martwić. Chodziło mi czy trzeba pompę jakiś przelogować za pomocą komputera .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienisz pompę i kalibrujesz czujnik kąta skrętu, zresztą poczytaj 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko z tego co tam czytałem już wcześniej. Koledze wyskoczyła kontrolka a u mnie nic nie wyskoczyło. A przy okazji wie ktoś jak sprawdzić czy czujnik kąta skrętu jest na maglownicy czy na cim ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na maglu masz wtyczkę to wiadomo czujnik jest w maglownicy, natomiast gdy nie ma tam wtyczki to czujnik jest w CIM

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dla tych co będą mieli podobną sytuację. Nie trzeba kalibrować żadnego czujnika skrętu po prostu kupujemy pompę do naszego modelu. Wymiana to kwestia 2h jeśli ktoś posiada kanał i narzędzia nic trudnego. Wymontować starą ,zamontować nową ,zalać płynem , podpiąć przewody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...