Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MENTNY

problem z pompą

Recommended Posts

wczoraj jadąc do sklepu włączyłem klimatyzacje  i silnik zgasł później odpalił i po 3km znów z rana  dziś odpiąłem przewód od filtra spompowałem paliwo przy pierwszych trzech przekręceniach kluczyka wypompowywał około 500ml później jakieś tylko 300ml  po wy pompowaniu paliwa i wlaniu znów 10l nie chce wo gule zapalić czy to mogła paść pompka nie trzyma ciśnienia jak to sprawdzić proszę o pomoc mam op com wyskoczyły mi błędy

P0001 - <Nieznany kod błędu>
(75)  - Nie występuje

P0001 - <Nieznany kod błędu>
(5B)

proszę o pomoc nie mam samochodu a muszę jakoś dojeżdżać do pracy co mam robić od 2 dni naprawiłem kompresor klimy nie używany rok może klima dawała za duże obciążenie na pompkę paliwa za duży pobór i pompka padła wczoraj gasł po wyżej 25 tyś obr po odpięciu przewodu paliwa przekręceniu kluczykiem podpięciu znów zapali dopóki nie włączę klimy lub nie zwiększę obrotów po wyżej

Edited by MENTNY

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepraszam jest tu ktoś

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpala jak odepnę na chwile jakiś przewód paliwowy i przekręcę ale później znów gaśnie jak podepnę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Edited by neseser

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczytałem ten i parę już innych tematów jedni piszą że to czujnik walka rozadu drudzy że pompka w baku następni  Przerwany obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwa ja może za czą bym od pompki mam tak samo jak opisał

Please login or register to see this link.

w temacie

Błąd P0001-75 pomocy

cos mnie naszło zeby zdjac zasilanie filtra paliwa i włożyć do butelki żeby sprawdzic ile paliwa podaje pompa wstępna i po wlaczeniu zaplonu polecialo ponad 0.5 litra paliwa wiec w normie ale spróbowałem jeszcze raz i polecialo zaledwie okolo 300ml i w dodatku strumien nie był ciągły tylko przerywany  u mnie jest identycznie  prosiłbym o podpowiedz jak sprawdzić taką pompkę czym w jaki sposób

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy nikt naprawdę nie wie jak sprawdzić pompe zbiornika paliwa czy ma odpowiednie ciśnienie drugie pytanie czy pompy od z19dt i z19dth sa takie same a morze od jakiegoś innego opla sie nada np zafiry astry morze wystarczy przełożyć środek a resztę pozostawić obudowę czyli przełozyć samą pompę  proszę o odp

Share this post


Link to post
Share on other sites

była winna pompa cr

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakim momentem dokręcić śrubę na pompie cr

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy na prawde nikt mi nie pomorze forum powinno pomagać chyba a tu nikt się nie rwie za bardzo do pomocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

bo to są pytania na które odpowiada wujek google. ale skoro u Ciebie google nie działa i od poniedziałku masz niedokręconą pompę :P  to ja znajdę za Ciebie: 25Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

znalazłem już sam ale dziękuję znalazłem film instruktażowy fiata cromy i tam było wspominane 50Nm to nie jest tak że mi się nie chce tylko szukam i nie mogę znaleźć morze źle formułuje pytania  nie wiem jeszcze raz dziękuje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

okej, 50Nm na takie szpilki wydaje mi się sporo. ja dokręcałem 25NM i po 5kkm pompa mi się nie odkręciła ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie chodzi mi o zębatkę o koło zębate pompy  o tą śrubę 22 chyba jak się nie mylę

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymieniłem pompy obie dalej jak się rozgrzeje gaśnie po 2500 ob nie wiem co mam robić zauważyłem uciekające powietrze z pod świecy numer 2 ale to chyba nie ma związku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie chce mi się czytać, sprawdź jakie jest ciśnienie CR, na zimno, po odpaleniu 

Pompę dokrecam ile się da 😁żadnych momentów nie używam,

Oczywiście pompa CR może być wadliwy,

Pompa w baku zadko siada 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na razie mam zdjęcia z rozgrzanego później sprawdzę na zimnym bo jak się rozgrzeje nie chce zapalić wrzucę morze  czyjeś sprawne oko coś wypatrzy  

 

 

 

 

 

 

 

 

Please login or register to see this attachment.

 

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by MENTNY

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak zimny działa  dobrze jak cieplejszy od 70 do 87 stopni zaczyna gasnąć po 2500 ob jak ma powyżej 90 c nie chce zapalić

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy morze być uszkodzony elektrozawór sterowania ciśnienia w szynie paliwowej na zdjęciu numer 2 i3 zero reakcji widać można jakoś to sprawdzić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podlacze później opcom i sprawdzę ci to 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zerknełen na chwilę, na zapłonie tylko bez odpalania, 

Please login or register to see this image.

/monthly_2018_08/DSC_0190.JPG.679709e0d0b876af2f4ef1c452bcd2ab.JPG" alt="DSC_0190.JPG.679709e0d0b876af2f4ef1c452bcd2ab.JPG" />

Jak widać reakcja jest nawet bez odpalania 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziękuje bardzo za poświęcony mi czas wygląda na to że zawór zmarł lub coś nie łączy prawda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Myślę że tak, ale to nie zawor , to czujnik na listwie (szynie)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

wzorowałem się nazwą z op com dziś pojadę poszukać go po sklepach ale najpierw zmierzę czy jest napięcie w kablach powinno być jakieś przy zapłonie

Edited by MENTNY

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeżeli chodzi o wtryski to jak ocenić ich stan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak powinno być po zapłonie, ale jakie nie wiem, prasówka powinna się zapalić,tam masz kostkę odepnij i sprawdź,

Ale podejrzewam jak zimny czujnik to odpali 

Z czasem się zagrzeje i pada, może na podmianke od kogoś listwę cała.?  

Wtryski im bliżej 0 tył najlepiej 

U nas na forum akceptowalna odchyłka to 3 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...