Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
houldy

Z19DTH Problem z ruszaniem

Recommended Posts

Witam,

Posiadam VC z 2004 roku w automacie. Od pewnego czasu zauważyłem spory problem z ruszaniem, mianowicie auto w ogóle nie jedzie do 2 tys obrotów. W aucie ostatnio była robiona turbina, wymieniony intercooler - po tym zauważyłem, że auto wyjątkowo słabo rusza. Podejrzenia padły na zawór EGR - próbowałem go OP COMem - otwierał i zamykał, potem go częściowo zaślepiłem, oczywiście żadnych zmian. Jako że najbardziej podejrzany to zaślepiłem go całkowicie i wypiąłem kostkę (nie wyprogramowywałem go jeszcze). Szczerze nie wiem gdzie szukać przyczyny - komputer nie bardzo coś chce pokazywać, a auto ma zrobione tak: regenerowane wtryskiwacze (jakieś 10k km temu), kolektor wymieniony na taki bez klap ( 5k km temu), wycięty DPF oraz ostatnio robioną turbinę. Czego się czepić? Gdzie szukać jakiś problemów, bo nie powiem - od 2 tys auto idzie jak po******ane, ale poniżej czasem strach ruszać na bardziej ruchliwych skrzyżowaniach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo nowe czy regenerowane. Sprawdzałeś ciśnienie zadane i rzeczywiste. Wszystko szczelne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerowane, wstawiane w warsztacie. Ciśnienia były bardzo podobne, nie identyczne ale różnice malutkie. Nie zauważam nieszczelności od czasu wymiany Intercoolera, od 2 tyś idzie jak demon, wcześniej niestety lepiej wyjść go popchać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

regenerowane turbiny tak mają, czyli brak dołu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Właśnie to miałem pisać. Jeszcze sie nie spotkałem z poprawnie zregenerowaną turbiną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina była regenerowana po raz drugi, bo ostatnio to pęknięcie IC załatwiło ją. Bankowo była robiona w innym miejscu. Jeżeli to turbo to co mam z tym zrobić? Żądać od mechanika poprawy? Przy poprzedniej regeneracji nie miałem takiego problemu, auto chodziło fajnie, aż straciło moc i doszło do całkowitej usterki IC. 

Edited by houldy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...