Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Signe

Remont czy swap?

Recommended Posts

Witam wszystkich.
Posiadam VC z 2003go roku z silnikiem Z22Se i LPG. Niestety trafił mnie pech ten, że (najprawdopodobniej) pierścienie w jednym z cylindrów poszły się miziać. Jednak nie objawów i przyczyn tyczy się pytanie.
Otóż samochód stoi już od  ok. miesiąca i tak na prawdę nie wiem co z nim zrobić. Sprzedawać nie chcę, wolałbym naprawić. Problem w tym że tutaj, w rzeszy, taki zabieg prawdopodobnie przewyższy wartość samochodu. Myślę cały czas nad przetransportowaniem Vectry do Polszy i załatwieniu sprawy na miejscu. Znajomy mechanik w PL stwierdził że taki zabieg będzie kosztował ok. 2000PLN (w najgorszym wypadku).
Wczoraj tak rozmyślałem, czy w tej sytuacji nie opłacałoby się lepiej zrobić swapa na z20net? I tutaj moje pytania:
- Czy cena za naprawę (2000PLN) trzyma się kupy? Czy wyjdzie drożej/taniej?
- Ile kosztowałby kompletny swap? Z silnikiem i robocizną? Jeżeli bym miał robić swapa, to chciałbym oddać to do kogoś kto się zna. Mnie ogranicza przede wszystkim brak czasu i miejsca, więc sam tego zrobić nie mogę.
- Gdzie znajdę kogoś ogarniętego kto taki swap zrobi od A do Z, zgodnie ze sztuką, tak żebym w idealnym przypadku mógł z tym podjechać do TÜV na wbicie tego w dowód? (Najlepiej gdzieś w okolicach Opola lub Częstochowy, choć to akurat ma najmniejsze znaczenie).
- Co z gazem który mam założony? :D

Z góry dzięki za wszelkie info ;)

Edited by Signe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie naprawy, to ja bym doliczył jeszcze rozrząd, czyli ok 1000zł.
Co do swapa, to pewnie większość poleci

Please login or register to see this link.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie co do swapa to tak jak polecil kolega No Exist u Rafałag 🙂  ja tez brałem u niego slupek do swojej vc i zrobil juz 40 tysi i lata dalej 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remont za 2 tys to troche mala cena, a na.swapa na 2.0t musisz 6 tys liczyc

Prosciej i.duzo taniej bedzie zrobić swapa na 1.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swap na 1.8 to krok w tył😐 jeśli cię stać dopłać i rób swap na 2.0t. Śmiało jedz do Rafała. Widziałem jego prace i gdyby mi ktoś nie powiedział ze to swap nie wiedział bym. Jak fabryka 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na pewno ten gaz będzie chodził w 2.0T. Powodzenia. Wtryski, reduktor mało realne, że oblatają w 2.0T. Najpierw sprecyzuj co to jest za instalacja, żeby cokolwiek powiedzieć w tej kwestii.

Z gazem to może zbliżyć się do wartości auta robiąc to w PL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...