Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
BartassPL

Poziomowanie ksenonów - Vectra C 2003 r. GTS

Recommended Posts

Cześć,

w zeszłym tygodniu podczas jazdy co chwila zapalała mi się kontrolka od poziomowania ksenonów (światło i dwie strzałki góra/dół).
Gasła za każdym razem zgaszeniu/odpaleniu silnika.
Są to zwykłe ksenony.

Ostatnio wracałem pod wieczór i zapaliła się na stałe. Mam wrażenie, że światła świecą maksymalnie na dół. 
Możecie mi podpowiedzieć co sprawdzić i gdzie ewentualnie się to znajduje co mogło nawalić ? 
Ewentualnie co mogę od razu kupić i wymienić, aby usunąć tą usterkę ? 

Nie mam dostępu niestety do OP-COM ani do TECH, ale mam do innych komputerów diagnostycznych - wykaże błąd ? 

Edited by BartassPL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej slabo.. Op com nawet ryzowy jest duzo lepszy niz jakis elm bo wejdzie w kazdy modul a tak powie ci co sie popsulo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba jechać na coś lepszego niż elm. Opcom wskaże w czym problem. Pisz w regionalnym może ktoś Cie poratuje opcomem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, trochę odświeżę temat - podłączyłem auto pod OP-COM i wyskoczył mi błąd AHL/AFL
B3440-05 Right Servomotor Circuit Open or High Voltage.
Skasowałem ten błąd, ale oczywiście ponownie wyskoczył. 
I teraz moje pytanie - w czym tkwi problem ? 
Poczytałem trochę w internecie i wyszło na to, że jest to problem z silniczkiem, który znajduje się prawej lampie i pozycjonuje soczewkę - czy to z Waszego punktu widzenia jest prawidłowa diagnoza ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Blad dotyczy prawego modulu ahl/afl. Usterka mozd lezec w module lub przewodach, bo jest adnotacja za wysokie napiecie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Możesz mi podpowiedzieć, gdzie znajduje się ten moduł ? 
Za prawą lampą ? (od strony pasażera) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod lampa prawa.. Zeby sie dostac trzeba zdjac zderzak i wymontowac lampe...

Edited by jarcio_1001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzięki - jutro będę dłubał i dam znać.
Jest szansa, że wypięcie tego moduły i przeczyszczenie styków coś zmieni ? Czy raczej lepiej odstawić auto do jakiegoś elektryka, aby to ogarnął ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypuszczam ze moze moduł ulegl awarii ale nic nie zaszkodzi czyszczenie stykow...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...