Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Oslik

Pompa paliwa nie trzyma cisnienia FILMIK

Recommended Posts

Witam miałem tutaj wcześniej założony temat odnośnie braku mocy na zimnym silniku po zmierzeniu ciśnienia paliwa okazało się że pompa nie trzyma cisnienia i podaje 3 bary padło na wymianę oringow na regulatorze ciśnienia po wymianie oringow pompa zachowuje się tak - filmik  

Co może być przyczyną czy ten regulator jest zepsuty ? Albo pompa pada ?

 

Edited by Oslik
Dopisanie tytułu postu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie masz gdzies rozszczelnionego ukladu paliwowego? Nie czujesz woni benzyny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nie czuć paliwa tylko po zgaszeniu silnika słychać jak powietrze ucieka tak jakby z silnika.

Zresztą widać ma filmiku jak ucieka.

Edited by Oslik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze na listwie wtryskowej gdzies jest nieszczelnosc i dlatego slyszalne jest uchodzace powietrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeszcze pytanie czy po wymienia oringow na regulatorze miales odpowietrzony uklad??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na listwie wtryskowej masz zaworek do odpowietrzania ukladu odrecasz go stopniowo az poleci paliwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten zaworek którym mierzy się cisnienie paliwa czy inny ?

Jeżeli chodzi Ci o ten zaworek/wentyl to po odkreceniu gumowej nakrętki nawet jak auto jest zapalone nie leci w ogóle paliwo.

Edited by Oslik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Na tej listwie z prawej strony. Wogole nie leci paliwo?? A powietrze syczy?

Edited by jarcio_1001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na tej listwe , po odkreceniu tego wentylka gumowego nic nie leci , powietrza nie słyszę jedynie jak podlaczam manometr do mierzenia cisnienia to jak wyłączam zapłon słychać jak cisnienie ucieka.

Edited by Oslik
Dublowanie postow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź wężyk w baku, po pierwsze idący od pompy do pokrywy czy nie ma  nieszczelności, po drugie czy ich nie zamieniłeś, i czy założyłeś zawleczkę trzymającą regulator ciśnienia w pokrywie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wężykow nie zmieniłem napewno , zawleczke dałem na 100 % jedynie ten wezyk może jest nieszczelny. 

Czy ktoś wie jak można sprawdzic czy regulator jest zepsuty ?

Edited by Oslik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sprawdzałem kompresorem z manometrem, pod wlot zdemontowanego podłączałem kompresor i stopniowo dźwigałem ciśnienie powietrza i patrzyłem przy jakim ciśnieniu zacznie puszczać. Jak powietrze zaczęło uciekać powyżej 3atm to ok jak od razu gdzieś uciekało to walnięty. Możesz też delikatnie dźwignąć pokrywę pompy, tak aby móc zaświecić latarką do środka baku i w tym momencie poprosić drugą osobę żeby przekręciła kluczyk , tak aby tylko załączyć pompę, bez odpalania samochodu, może będzie widać czy paliwo gdzieś nie kapie z okolicy regulatora, lub nie ucieka z wężyka bokiem. Przy takiej operacji maks ostrożności. Potem możesz to powtórzyć z ściągniętym wężykiem powrotu z regulatora i zobaczysz czy nie puszcza. Może też być walnięta sama pompa i zaworek który jest w pompie nie trzyma ciśnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj mierzyłem cisnienie paliwa to na załączonym silniku nabija tylko 2.5 Bara więc już nie wiem czy nie zamówić używki całego koszyka z pompa i regulatorem i wymienić bo to koszt 100 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli ewidentnie gdzieś ucieka, wiele osób na forum miało problem z pękniętym wężykiem, pomiędzy pompą a pokrywą. Cholerstwa samego oryginalnego nie  idzie kupić, trzeba szukać zamiennika, który się nadaje do montażu w baku. Wszelkie wężyki typu sempremit, fagumit odpadają, bo się rozpuszczają. Jak masz możliwość to kupuj. Zwróć tylko uwagę na stan wężyków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem taka 

Please login or register to see this link.

Jak myślisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinna działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Winowajca, pęknięty wężyk idący z pompy do pokrywy po uchyleniu pokrywy i przekreceniu zapłonu paliwo aż trysneło na fotel kierowcy.

Dziękuję wszystkim za pomoc prawdopodobnie usterka usunięta.

Edited by Oslik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety dalej jest to samo czyli muli na z rana na benzynie po przełączeniu na gaz wszystko mija jak ręką odjął.

Czy pompa jak chodzi powinna wydawać dzwiek syczenia jakby powietrze uciekało z koła ? Bo u mnie tak właśnie pompa chodzi i nie wiem czy może ten regulator nie puszcza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale caly czas tak chodzi? Czy tulko chwile po zapłonie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagrałem filmiki jak to wygląda i tak jak na filmikach chodzi cały czas.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jezli faktycznie to pompa w kotle to ja uzywki bym nie kupowal  nowa kompletna z koszem bosha 400  i dwa lata gwarancji  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik 1.8  z18xer  140 konny 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...