Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Miałem ostatnio niewielki dzwon. Uszkodzeniu uległ tylko amortyzator, drążek kierowniczy, błotnik oraz felga. Całe prawe zawieszenie wymieniłem na nowe (amortyzator, sworzeń, łącznik stabilizatora, drążek kierowniczy oraz końcówka), zbieżność ustawiona na stacji diagnostycznej lecz dalej delikatnie ściąga mnie w lewo. Z tego co zauważyłem prawe koło jest delikatnie pochylone do środka. Zrobił się lekki negatyw. Chciałem to ustawić, lecz na amortyzatorze te otwory nie maja zadnej regulacji. Ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny i jak to rozwiązać? Wahacz nie jest wygięty, nawet sworzeń był nieuszkodzony, tylko już wymieniłem na nowy przy okazji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Masz prawą stronę nową, a lewą starą. Może tu trzeba szukać przyczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej uszkodzeniu uległy również sanki a bliżej mocowanie wahacza do nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może to być spowodowane złym ułożeniem górnego mocowania amortyzatora względem sprężyny? W sensie ze z tego co czytam „dziubek” gornego mocowania powinien być skierowany na początek sprężyny a z tego co pamietam trochę inaczej to u mnie się złożyło. O uszkodzeniu sanek czy wahacza nie ma mowy raczej. Wszystko całe. 

Edited by lukasz951.98

Share this post


Link to post
Share on other sites

odświeżam temat. Jeździłem do tej pory z tym ale teraz chcę się za to wziąć. Sprawdzone przez 3 mechaników że nie są uszkodzone ani sanki, ani wahacz. Wszystko co było uszkodzone wymienione na nowe a prawe koło dalej delikatnie (patrząc od przodu auta) stoi tak /----. Możliwe, że o pare milimetrów mógł się wygiąć ten element zwrotnicy który łączy się z amorem, w co wątpię bo uderzenie nie było aż tak silne, a to solidny kawał żelaza jest. Jedyne co przyszło do głowy, to że może poluzować sworzeń na wahaczu i spróbować lekko go wsunąć przy pomocy młotka do srodka. A jeśli to zawiedzie to dosyć drastyczny pomysł, ale na pewno by zadziałał, a mianowicie rozwiercic lekko, pare milimetrów miejsce gdzie wchodzą szpilki w amortyzatorze (tam gdzie się łączy ze zwrotnicą). Fabrycznie tam fasolek nie ma, a takim zabiegiem bym mógł je zrobić i lekko odchylić całą zwrotnicę.Czytałem w necie że ktoś już coś takiego robił w astrze. Co myślicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak czytam, że ktoś w zawieszeniu: tu młotek, tam gdzieś rozwiercenie, to mi ręce opadają. I to jeszcze w WiM. Kolego, to jest Twoje i innych bezpieczeństwo. Sam pomyśl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyknij zdjęcie tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...