Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KaienDemon

Brak wspomagania, szarpanie skrzyni

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Vectra c 3.0 cdti z30dt rok 2006.

Wczoraj rano znikło mi wspomaganie.  Od razu po uruchomieniu auta wyświetla się kontrolka kierownicy. Dodatkowo skrzynia biegów zaczęła wariować tzn szarpie na postoju A jak wrzucę tryb manualny to sama zmienia biegi na wyższe. 

Błędy odczytane techem to.

Ehps magistrala can poza wymaganym zakresem.

A w skrzyni kilka błędów z modułu cdc, czujnik prędkości koła prawy przód .

Czasem w ehps wyświetla wymienić ecu.

Proszę o pomoc być może ktoś się już z tym spotkał.

Dodam jeszcze że w aucie spadło ładowanie.  Zawsze było 14.3v teraz jest 13.7 13.8 A jak uruchamia się wentylator silnika na drugi bieg to spada do 12.5v

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by KaienDemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej zacząć od początku, czyli rozwiąż problem z ładowaniem. Moim zdaniem jeśli spadło Ci napięcie ładowania do takich wartości, a jak obciążenie jest jeszcze większe, zacznij od sprawdzenia czy brakuje ci masy, czy może musisz dołożyć dodatkowy plus bezpośrednio z alternatora do akumulatora. Weź miernik elektryczny i sprawdź jakie masz ładowanie na alternatorze. Jak to zrobić? Na alternatorze jest taki gruby bolec do którego jest przykrecony przewód plusowy z akumulatora, wez jeden przewod multimetra a drugi przyłóż do masy. Zobacz czy masz ładowanie lepsze niz na akumulatorze (silnik oczywiście włączony). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...