Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zbyla22

Vectra c z18xer głośna praca silnika przy 120 km/h

Recommended Posts

Witam mam problem Vectra c z18xer . 

Głośna praca silnika przy 120 km/h .

Wcześniej chodziło cichutko  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale co to za hałas bo żeś opisał problem ze szczegółami ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o silnik wyje 

Przy obrotach 30tys. silnik wyje 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wcześniej chodził cichutko, teraz jedziesz z prędkościoł 120km/h to jest głośny silnik

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przy takich obrotach na pewno będzie wył 😜.

Edited by pawlak49

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalny problem z tym silnikiem, nikomu nie udało się jeszcze tego rozgryźć. Zmieniałes może coś ostatnio? U mnie mam wrażenie że jest czasamI ciszej, czasami głośniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak kolega wyżej piszę. U mnie też w granicach 120km/h jest głośniej. Powyżej tej prędkości wydaje mi się że jest ciszej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli 5 biegowa skrzynia biegów - to przyczyna. Dodatkowo piąty bieg krótki. To nie samochód na trasę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autorowi raczej chodziło o to, że coś się zmieniło, miał cicho przy 120 a teraz jest głośno. A Wy piszecie, że przy 3 tyś. obr. czy tam 120km/h to musi wyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten silnik po prostu tak ma.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten silnik dostaje chyba jakiegoś zużycia przy pewnym przebiegu i wytwarza drgania, które są właśnie najbardziej odczuwalne przy 3,5tys obrotów czyli 120km/h. Nie czujecie mrowienia na pedalach, podlodze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat jest o wyciu nie drganiach. Jeśli ci drga to sprawdź poduszki.

Nie opisałeś problemu do końca, czy dzieje się tak tylko przy 120kmh, czy na innych biegach również to słychać przy tej samej prędkości obrotowej. Nie napisałeś czy powyżej tej prędkości problem ustaje czy się  nasila. Jeśli tylko przy 120kmh to dość dziwny objaw. Nie mam tego silnika ale może znajdzie się ktoś kto miał podobny problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbiku poduszki nowe wszystkie :D nic to nie daje. W internecie jest mnóstwo wątków o tym peoblemie. Wiele ludzi posprzedawalo auta z tego powodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Raczej nie. Ktos kupil nowe auto w salonie w 2006 r i mu wylo przy 120 i nie pojechal na gwarancje? Jakbym ja kupil nowe auto z takim objawem a w serwisie powiedzieliby mi ze ten typ tak ma to bym zadal oddania kasy😉

Tez mam ten objaw. Wyje od 120 do 140. Potem do 160 ok . Powyzej znowu wyje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze bym sprawdzil czy ktos przed toba nie zestawal tlumika na sztywno. Tzn w miejsce plecionki wspawany kawalek rurki. Jechałem kiedys leonem ktory tak mial zrobione i powyzej 110 juz sie jechac nie dalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też podejrzewam jeszcze plecionke. Mam wspawana nieoryginalna, może ona nie potrafi tak tłumic jak oryginal o stąd to wycie. Niestety koszt oryginalu zbyt duży żeby wymieniać po domyslach. Jeżdżę i da się wytrzymać. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktem jest że skrzynia 5 i prędkości autostradowe powodują że silnik wyje.

Jeśli buszenie głośna praca pojawiła sie z dnia na dzień to przyczyn można własnie szukać w wydechu lub uszkodzeniu skrzyni. 

Nieoryginalna plecionka jeśli jest dobrze wspawana nie powoduje żadnych odgłosów i wibracji. W kilku autach wspawywałem i nić sie nie działo. 

 

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie plecionka to plecionka 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...