Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ajfel

VECTRA C SKRZYNIA AF40 - 6 BIEGOWA AUTOMAT TIPTRONIC MOCNO SZARPIE

Polecane posty

Napisano (edytowany)

WITAM .

Dzisiaj napotkała mnie sytuacja w której moja skrzynia zaczeła odmawiać posłuszeństwa ( z obesracji raczej stopniowo zaczeło się to dziać )   i szlag mnie trafił 🤕.Mianowicie zaczeła mocno szarpać😬 . NA zimnym nie szarpie , gdy odpalę auto . Dopiero po chwili jak sie nagrzeje .  🙄. Gdy odpalę Vectrona i wrzucę na D rusza z minimalnym opóźnieniem niż dotychczas . ( na światłach , jest szarpnięcie ale nie zawsze ) 
Na płaszczyźnie ,gdy się zatrzymam i przerzucę z D na R to szarpie jak sam skur***** jak by mi ktoś w d*** wjechał . To samo gdy z R na D ( odziwo troszkę słabiej szarpie )  i z  P na R i z P na D też . Natomiast gdy wrzucam z D , lub R na P lub N to nic nie szarpie . Podczas jazdy czuję że szarpie bodajże z 4 na 3 lub z 3 na 2 przy redukcji . ( Wydaje mi się że przy przyspieszaniu też szarpnie w tych samych biegach , ale nie to co na postoju )  -reszta biegów chodzi dobrze . Na Tiptronicu jest to samo może troszkie słabiej . ( Nie używam TipTrona )  Zaczeło mi to nawalać dzisiaj .  Skrzynia była remontowana
( tyle wiem od poprzedniego właściciela) lub wymieniana na nową  ponieważ gdy otworze maskę widać korpus skrzyni ( opakowanie ) wyglądające jak by z taśmy produkcyjnej co wyjechało  .

Sprawdziłem OP COM błędy na laptopie wykazało 2 błędy : 

P1743-64 TRANSMISSION COMPONENT SLIPPING 
P1700-00 SERVICE VEHICLE SOON REQUEST FROM TRANSMISSION CONTROL MODULE 

Gdzie dokladnie znajdują się styki sterownika ??????????wiem że gdzies koło akumulatora ale nie wiem gdzie dokladnie chciałbym to przeczyscic

CO to może być moi drodzy . CZy olej ? JEdni twierdzą że trzeba wymieniać inni że nie trzeba , wg. mnie zależy to od rodzaju skrzyn im nowsza tym trzeba cześciej wymieniać w starych amerykanskich to może po 500 tys mozna by sie dopiero zastanowić nad jakims serwisem . 

Pozdro 

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez ajfel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×