Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

polaczek270

Silnik ZX18XE

Recommended Posts

Problem z nierówna pracą silnika na wolnych obrotach. Błąd jaki wyrzuca na Opcomie to P0170-11 za bogaty system adaptacji paliwa. Co to może być panowie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Masz LPG ?

 

Edited by Cretux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama Ben 1.8 122 km 😁😁😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może PB kiepskiej jakości albo sonda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pb zawsze ta sama na BP jutro jeszcze muszę spr zakres sond 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To, że na jednej stacji to nie argument. Na na swojej się na gazie przejechałem. A co do PB, to miałem po zakupie taką sytuację, że zalałem paliwo na orlenie i zapalił mi się check. Nie miałem jeszcze wtedy żadnych fejsów więc nie wiedziałem co ale auto normalnie jeździło bez objawów, aż po dwóch dniach nie mogłem odpalić. Pompa paliwowa siadła po kiepskim paliwie. Pół zbiornika syfu spuszczone i nowa pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym obstawiał sondę albo przepływke sondę jutro sprawdzę op-comem a przepływke to podmienie może z kolegi samochodu 😁😁😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepływka też może być

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też może być 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień temat na Z18XE :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonda zmieniona dzisiaj i trochę lepiej ale co jakiś czas rzuca silnikiem. Mam trochę nieszczelny wydech może to od tego????? Przepływke podmienilem od kumpla i też nic nie dało. Jakieś jeszcze pomysły????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wydech raczej nie. Szczelność dolotu sprawdź i ewentualnie ciśnienie paliwa. Pompa i wtryski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I cały czas ten błąd pokazuje P0170-11 za bogaty system adaptacji paliwa. Może sprawdzić węże w zbiorniku może gdzie nieszczelność???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryski sprawdzić na opcomie ??? Jakie wartości powinny być????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie bardzo wiem. Może z tymi porównasz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem ci tak.. bolaczka tego problemu napewno byla sonda 1 w kacie.. trzeba ja wymienić a nastepnie zrobic reset ecu, poniewaz zrobiły ci sie pewnie wysokie adaptacje dlugoterminowe na poziomie 10% dlatego czasami odczuwasz rzucanie autem bo przelewa paliwo i zalewa swiece. 

 

sprawdz elm jakie masz wartosci krotko i dlugoterminowe.

Edited by jarcio_1001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzę po pracy możesz mieć rację bo ponad tydzień tak jeździłem i trzeba zrobić reset ECU A sonda wczoraj wymieniona 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A powiedz mi jeszcze na jakim poziomie powinny być adaptacje krótko i długoterminowe????

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepiej blisko 0. moze byc leko na + lub na - ale max do 0.5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jesteś pewien tego max? Z tego co czytałem to nawet nowe z fabryki tyle nie mają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Jezeli nawet masz i 400 tys przebiegu korekta długoterminowa nie powinna wzrosnac jezeli mamy same pb. Jezeli korekta schodzi nam na - to robi sie bogato czyli za mala dawka paliwa i za duzo powietrza czyli do sprawdzenia caly uklad dolotowy od filtra az po przepustnice czy jest szczelna. Jezeli wchodzi nam na + to robi sie ubogo bo jest za duza dawka paliwa a za malo powietrza i wtedy jest kilka przyczyn po pierwsze sonda regulacyjna w portkach, cewka, slabe cisnienie paliwa lub słabej jakosci paliwo. Jezeli mamy lpg dochodzi nam mapa gazowa ktora potrafi rozjechac mape benzynowa ktora po dluzszym jezdzeniu na takim stopniu moze uszkodzic nam sterownik silnika.. A jak wiadomo paliwo mamy jakie mamy wiec ta korekta rozna jest.. 

Edited by jarcio_1001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie jest krótkoterminowe na poziomie 2 a długotrwałej nie mam w listwach wogole. Sondy obydwie zmienione i dalej nic jutro podmiana cewki i sprawdzenie szczelności pompy i jej wydajności może to cos powie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koretke długoterminowa sprawdzisz jedynie elmem. Op com nie ma twj funkcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Viakena i mi się nie łączy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...