Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Klaudynka

Drganie pedała hamulca i kierownicy

Recommended Posts

Otóż to, borykam się z silnymi drganiami , podczas hamowania, przy mniejszych prędkościach odczuwalne jest nieco mniej,ale w całym samochodzie, kierownicy, pedale hamulca.. Przy większej prędkości powyżej 100 napierdziela całą buda jak popadnie.. Dodam tylko, że problem pojawił się dopiero po przetoczeniu przednich tarcz i wymianie klocków. Teraz wymienione były tarcze i klocki przód, tył nie był ruszany, ale niestety, problem nie ustąpił.. Dodam, że po założeniu nowych przejechałam tylko kawałek, żeby sprawdzić czy już jest dobrze, czy problem ustąpił.. Wymieniał mi to mechanik, który od początku był pewien, że to wina tarczy, po wymianie nie przejechał się nawet bo chyba był pewien, że problem z głowy 😕 ktoś miał podobny przypadek, się gdzie może leżeć wina?  Myślałam, że może tylne tarcze, ale czy aż takie bicie może towarzyszyć przednim.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A był pomiar piasty czy tylko szybka wymiana tarcz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

draganie pedału hamulca jest ewidentnie spowodowane  krzywymi tarczami 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm coraz więcej tematów że nowe tarcze i po montażu odrazu biją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie. Nowe tarcze przód a biło. Okazało się ze tył był walnięty. Po zmianie spokoj. 

Pozdro Damian 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stwierdzono, że nie może być to wina tylu, a bardziej zawieszenia, jakiejsc metalowej części wahacza (?) 

Przy wymianie wszystko było dokładnie wyczyszczone, zrobione..

Edited by Klaudynka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawia mnie jeszcze jedną rzecz, czy to może być przez niewyważone koła? Jest to jednak naprawdę mocne bicie i pedalu i kierownicy, temu nawet nie brałam tego pod uwagę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...