Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Kubix

Co to za przewód?

Recommended Posts

Przepraszam jeśli nie ten dział i jeśli problem już był, ale wynaleźć nie mogę. 

Dziś podczas wyprzedzania usłyszałem dźwięk ujścia jakby ciśnienia. Pewny byłem, że to kapeć. Natychmiastowo zatrzymałem się. Kapeć to nie był. Coś pod maską. Samochód po odpaleniu strasznie szarpał, dławił się, nie dało się jechać. Przeturlalem się kilkadziesiąt metrów w bardziej ustronne miejsce. Sugerując się słyszanym ciśnieniem najpierw sprawdziłem box filtra powietrza czy coś tam nie wpadło/ nie wciągało filtra 😂. Wszystko ok. Filtr paliwa sprawdziłem czy go coś nie łapie - też nie. 

Po odpaleniu i lekkim przegazowaniu silnik się ustabilizowal. Ale podczas jazdy brak mocy. Poogladalem czy coś się nie leje gdzieś, czy w płynie chlodniczym nie pojawia się olej, czy wydech się nie zerwał generalnie wszystko co przychodziło mi do głowy do sprawdzenia na poboczu. 

Powoli dojechałem do domu, silnik kręcił max do 2tys i potem zero mocy. Turbina była głośniejsza niż zwykle. Pod garażem zauważyłem jednak olej. Zdjałem osłonę halogena przeciwmgielnego i zobaczyłem to co na zdjeciu. 

Pytanie moje co to za przewód i czy on będzie winowajcą wszystkiego iż się poprostu zsunął ( czy tam w ogóle ma być olej? ). Czy raczej będzie grubsza sprawa?

Silnik z19dt, nalot ok. 235tys, manual, 2006 rok, jeśli coś to podpowie.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrzuciło rurę z intercoolera. Załóż i po temacie. Olej w kilkunastoletnim aucie to raczej norma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli te te wszystkie objawy, brak mocy, głośna turbina raczej są skutkiem tego i tylko tego? 

Wcześniej samochód jeździł jak od linijki. 

Potrzebuje samochód w weekend a żaden mechanik już mi nie pomoże dopiero w  poniedziałek, a chciałbym być w miarę spokojny😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto nie ma doładowania. Załóż rurę .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Założone. Wszystko gra. Dzieeeekuje😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...