Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
krzysiek1208

Intepretaacja błedu vectra direct

Polecane posty

Witam prosze  o pomoc po wymianie pompy wysokiego ciśnienia wyrzuca mi  błędy  raz jeden raz drugi


Łączna ilość kodów: 1

P1191 - Obwód czujnika cisnienia magistrali paliwa, sygnal za wysoki
(5B)  - Nie występuje

Łączna ilość kodów: 1

P1191 - Usterka układu ciśnienia paliwa
(52)  - Nie występuje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś pompę na regenerowaną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź ciśnienie pompy w blokach pomiarowych - wymagane i rzeczywiste.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

 opisze dokładnie kupiłem pompę regenerowaną z tego sklepu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

  regulator ciśnienia też mam od nich , wcześniej  auto  gubiło ciśnienie w dolnym zakresie obrotów błędów nie było, ale było widoczne to w blokach pomiarowych, po wymianie na jedyny na rynku dostępny w logicznych pieniądzach zamieni, objawy

1  check przy 4200 obrotów

2 na przemian  błędy  albo ten albo  ten niżej

Łączna ilość kodów: 1

P1191 - Obwód czujnika cisnienia magistrali paliwa, sygnal za wysoki
(5B)  - Nie występuje
Łączna ilość kodów: 1
P1191 - Usterka układu ciśnienia paliwa
(52)  - Nie występuje

3 w blokach pomiarowych  przy pedale w podłodze na 3 biegu zadane ciśnienie 11999 a daje około 9200

odesłałem pompe  regulator cisnienia i czujnik cisnienia, niby testowali, na stole pomiarowym i w aucie przez cały dzien i wszystko ok,

ale co mie dziwi ze sklepu pompy za 499zł (te co ja miałem) usunęli ze sprzedaży teraz nie wiem czy kupić nowa continentala czy przyczyna  jest u mnie w aucie inna, tak mi namieszali w głowie.

Edytowano przez krzysiek1208

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napewno jest tam simens mi tez padla bo byla po regeneracji i odrzalowalem i kupilem continentala za 1,7 k i jest lepiej jak bylo auto jest o wiele mocniejsze i te pompy sa nie do zdarcia 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TU MOŻNA KUPIĆ MEMBRANY DO POMPY Z22YH NIŻEJ LINKI  DO SKLEPU A DRUGI DO PŁATNOŚCI  ZA JEDYNE 35 EURO PO WYMIANIE AUTO ŚMIGA JAK MARZENIE BEZ PŁACENIA HORRENDALNYCH SUM  ZA NIBY REGENERACJE

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×