Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
krzysiek1208

Intepretaacja błedu vectra direct

Recommended Posts

Witam prosze  o pomoc po wymianie pompy wysokiego ciśnienia wyrzuca mi  błędy  raz jeden raz drugi


Łączna ilość kodów: 1

P1191 - Obwód czujnika cisnienia magistrali paliwa, sygnal za wysoki
(5B)  - Nie występuje

Łączna ilość kodów: 1

P1191 - Usterka układu ciśnienia paliwa
(52)  - Nie występuje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłeś pompę na regenerowaną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź ciśnienie pompy w blokach pomiarowych - wymagane i rzeczywiste.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 opisze dokładnie kupiłem pompę regenerowaną z tego sklepu

Please login or register to see this link.

  regulator ciśnienia też mam od nich , wcześniej  auto  gubiło ciśnienie w dolnym zakresie obrotów błędów nie było, ale było widoczne to w blokach pomiarowych, po wymianie na jedyny na rynku dostępny w logicznych pieniądzach zamieni, objawy

1  check przy 4200 obrotów

2 na przemian  błędy  albo ten albo  ten niżej

Łączna ilość kodów: 1

P1191 - Obwód czujnika cisnienia magistrali paliwa, sygnal za wysoki
(5B)  - Nie występuje
Łączna ilość kodów: 1
P1191 - Usterka układu ciśnienia paliwa
(52)  - Nie występuje

3 w blokach pomiarowych  przy pedale w podłodze na 3 biegu zadane ciśnienie 11999 a daje około 9200

odesłałem pompe  regulator cisnienia i czujnik cisnienia, niby testowali, na stole pomiarowym i w aucie przez cały dzien i wszystko ok,

ale co mie dziwi ze sklepu pompy za 499zł (te co ja miałem) usunęli ze sprzedaży teraz nie wiem czy kupić nowa continentala czy przyczyna  jest u mnie w aucie inna, tak mi namieszali w głowie.

Edited by krzysiek1208

Share this post


Link to post
Share on other sites

napewno jest tam simens mi tez padla bo byla po regeneracji i odrzalowalem i kupilem continentala za 1,7 k i jest lepiej jak bylo auto jest o wiele mocniejsze i te pompy sa nie do zdarcia 

Please login or register to see this quote.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TU MOŻNA KUPIĆ MEMBRANY DO POMPY Z22YH NIŻEJ LINKI  DO SKLEPU A DRUGI DO PŁATNOŚCI  ZA JEDYNE 35 EURO PO WYMIANIE AUTO ŚMIGA JAK MARZENIE BEZ PŁACENIA HORRENDALNYCH SUM  ZA NIBY REGENERACJE

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...