Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
rav52v

Przy odpalaniu dławi się, gaśnie, śmierdzi benzyną

Recommended Posts

Witam, tak jak w tytule - po odpaleniu auta (zimny silnik) zanim wyjadę z parkingu, to silnik potrafi kilka razy zgasnąć, głównie chodzi o brak stabilności na niskich obrotach. Dodatkowo bardzo czuć benzynę. Przy rozpędzaniu się nie ma problemów. Auto z instalacją LPG - benzyna tylko na rozgrzanie.

Świece niedawno wymieniane, gdzie może być problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij od sprawdzenia, czy nie ma gdzieś wycieku. Zlokalizuj skąd czuć benzynę, czy gdzie okolice silnika czy śmierdzi z wydechu. Bo na chwilę obecną są dwie opcje, albo wyciek, albo rozjechana mapa benzynowa, przez lpg i zalewa Ci silnik jak jest zimny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio miałem taki przypadek jak ty, okazało się  że wężyk w pompie paliwa spadł ( ten w środku baku, który pompuje paliwo z pompy paliwowej do układu).

Gdy dostałem się do tej pompy wężyk był w tak kiepskim stanie że masakra, rozpuścił się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy by to był tylko ten wężyk, to mógł by być problem z odpalaniem, ale w żadnym przypadku nie powinno śmierdzieć benzyną. Zacznij od sprawdzenia szczelności układu benzyny, bo możesz sobie załatwić ognisko w aucie. Pierwsze co bym sprawdził, to przewód gumowy paliwa, przy samym silniku, który łączy się z listwą wtryskową, taki zakuwany. Kilku osobom (w tym i mnie) pękł. Kolejną rzeczą z którą się spotkałem, to benzyna uciekała z zaworka serwisowego do sprawdzania ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej.Dźwigaj maskę, odpal auto na benzynie i szukaj czy gdzieś nie sika bokiem. Gaśnica po ręką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...