Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
zibibus

Turbina 14T zamiast seryjnej w Z20NET

Polecane posty

Kupiłem niedawno VC 2.0T z LPG z 2007r. Jak mówił mi poprzedni właściciel VC ma wszystko seryjne tylko mapy ma wgrane od Saaba i teraz ma nieco ponad 200 koni. Moje pytanie jest o turbinę, czy jakbym chciał na razie, teraz wymienić tylko samą turbinę z seryjnej na tą 14T, no i wiadomo do tego dochodzą jeszcze węże i przewody z Saaba bo seryjne od VC jak czytałem nie pasują, to wszystko będzie OK? no i chyba będzie trzeba jeszcze turbinę dostroić. Chciałbym wymienić na 14T bo jest "okazja" ponieważ moja jest do regeneracji, więc pomyślałem że lepiej dołożyć trochę i kupić taką która będzie miała zapas mocy i w przyszłości jakbym chciał dalej pobawić się w podnoszenie mocy to już turbinę mam z głowy. Jesteście wstanie mi podpowiedzieć czy lepiej regenerować swoją czy obejdzie się bez komplikacji jak włożę14T i ewentualnie na co mam zwrócić uwagę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zobacz jaka masz aktualnie bo może masz już 11t mitsu a nie gareta gt20. Po zmianie turbo na wieksze powinno się poprawić mapy wiec od nowa strojenie a za free tego nikt nie zrobi. Jakie masz aktualnie wtryski? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryski powinny być fabryczne, tak mówił poprzedni właściciel, a turbina ... sam już nie wiem, zapytam to napiszę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Fabrycznie były 2 rodzaje i możliwe iż masz szare 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Z tego co wiem to wtryski mogą obsłużyć do 215 koni

Edytowano przez zibibus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie było takich wtrysków. Były wydajniejsze w polifcie lub słabsze w przedlifcie ale te były tez w pierwszych poliftach. Zapraszam do tematu z20net 300 km. Poczytaj dowiesz się 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×