Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Oslik

Problem z 18xer

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam wszystkich jestem nowy na forum. Jakieś 2 miesiące temu stałem się posiadaczem Vectry C 1.8 +LPG 18XER , vectra po zakupie miała poranne muły oddałem ja na regulacje luzów zaworowych i niby wyszło że jeden zawór jest zaciśnięty więc silnik poszedł do remontu wymienione zostały wszystkie zawory wydechowe , uszczelniacze , głowica została splanowana oraz pierścienie na tłokach zostały wymienione. Problem jest taki że po odbiorze po 5 tyg auta muł jest dalej jak przed remontem więc nie wiem czy w ogóle coś zrobili z tym silnikiem, ogólnie to przy odbiorze auta zauważyłem że rozcieli mi oponę oczywiście nikt się nie przyznał więc mówię no dobra może ja nie widziałem itd oddałem auto na poprawkę bo muli dalej super mechanik niby wgrał nowe mapy czy coś takiego przy odbiorze auta żona zauważyła że na przedniej szybie jest 5 odprysków oczywiście nikt nic nie robił itd ręce człowiekowi opadają wiec prosze nie pisać żeby jechać do tego samego mechanika bo pewnie znowu by coś mi rozwalili. Wracając do tematu to silnik nie wywala żadnych błędów zero , zakrecałem LPG bo czytałem że reduktor lubi przez membranę puszczać gaz do kolektora nic to nie dało jedyne co zauważyłem to spadająca temp silnika podczas jazdy raz jest 92 raz 80 a raz 85 a następnym razem temp podskoczy tylko do 80 stopni i stoi auto jak się nagrzeje to idzie normalnie problem występuje jakieś 15 sec jak naciskam gaz to auto w ogóle nie reaguje jakby je coś za zderzak z tyłu trzymało po 15 sec jedzie normalnie. Wrzucam pracę silnika dla podgaldu.Dziękuję jeżeli ktoś odpisze.

Edytowano przez Oslik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile jeździłeś na benzynie po zakręceniu gazu? Z tą głowicą to nieźle dałeś się zrobić bo prawdopodobnie temat można było zrobić za 1/10 ceny. Jeśli chodzi o temperaturę to może być termostat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Na benzynie zrobiłem 1400 km teraz to wiem że się dałem zrobić ale czasu już nie cofne niestety. Po zakreceniu gazu Koło 50-70 km

Edytowano przez Oslik
Dublowanie postow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale człowiek myślał że dobry warsztat dużo dobrych opinii więc nie myślałem że może być inaczej i się niestety przejechałem nawet nie jestem w 100% pewien że zrobili to co jest na fakturze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To stawiaj na pomiar luzu zaworowego do kogoś normalnego. Przy okazji niech sprawdzi też kompresję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co to jest warsztat ktory zaklada instalacje gazowe maja renome wszyscy zadowoleni wiec ja mialem wiedziec ze cos bedzie nie tak.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Panowie wypikalem błąd metoda pedal hamulca , gaz jest to błąd P0170 czy ktoś wie co to za błąd?

Edytowano przez Oslik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

P0170     regulacja paliwa , 1 rząd cylindrów – złe działanie, nieszczelność po stronie wlotu, wpompowywanie powietrza wtórnego, ciśnienie paliwa / pompa paliwa, zawór(y) wtryskowe / dysza(e) wtryskowa(e) , zawór magnetyczny – filtra aktywnego węgla , podgrzana sonda lambda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×