Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Buzka92

Z19dth Turbo nie doładowuje

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Dzień dobry. 

Mam problem z moją Viki. Przeczytałem masę tematów i bronię się jak mogę żeby znów nie wyciągać Turbo. Otóż 3 tygodnie temu nastąpiła utrata mocy, gwiazd na zimnym i wycie Turbo od 2 tys. Oczywiście kopcenie przy przyspieszaniu. Nie czekając długo, będąc przekonanym że to urwana szpilka rozkrecilem autko i jedna była zerwana. Przy okazji wysłałem Turbo do regeneracji, żeby mieć spokój na przyszłość. Wrocilo, założyłem nowe szpilki, Nakretki, uszczelke, Turbo po regeneracji. Złożyłem, nastała cisza, autku nie wróciły wszystkie KM (było ich 186)  ale spodziewałem się że regeneracja trochę ich odejmie. Po 2 tygodniach autko oslablo wyraźnie. Znów świst Turbo dokładnie od 2tys obr.  Logi dynamiczne na 4 biegu pokazują że Turbo nie daje wystarczającej ilości kPa. Podcisnienia szczelne. Poradzić, wyciągać Turbo i reklamacja czy może to być coś innego? :(

Czerwoną linia to oczywiście wartość ciśnienia doładowania rzeczywista, niebieska zadana... 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Buzka92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś się wypowie? Jakieś sugestie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że turbo mało daje jest źle zrobione jak zaczęło gwizda tak szybko,

Po zatym widać od 1800 kpa że zadane idzie w górę a turbo swoją drogą, 

Mi się to kojarzy ze zła regeneracja 

Ile płaciłeś za regeneracje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp. 880zl zapłaciłem. Miało być 1000zl ale moje podobno było w dobrej formie oprócz lekkiego luzu wzdłużnego. Dziś wyjmuje i reklamacja. Zobaczę co powiedzą. Jeśli nie uznają gwarancji lecę po hybryde 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dopisz do profilu jaki silnik, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbo zareklamowane Panowie. Rozłożone, majster pokazał mi że wszystko jest w świetnym stanie, złożone i wyważone.  To nie Turbo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli kolega 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 sponsoruje Ci demontaż i montaż turbo :D

Ten świst turbo to przecież może być równie dobrze nieszczelność w dolocie i przy wyższym doładowaniu ucieka bokiem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też bym zaczynał od sprawdzenia szczelności dolotu i układu podciśnienia oraz sprawności zaworu N75.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem że  turbo zaczęło świstać chwilę po regeneracji i też była mowa o złej regeneracji turbiny. Okazało się jednak że plecionka na wydechu była nieszczelna. Po jej wymianie problem znikł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja i tak wiem że jest lipa z turbo,zrob logi znowu i zobaczysz, 

Swist oczywiście że może być nieszczelnosc, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I jak kolego doszedłeś z kąd ten gwizd się ulatnia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej:) 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Świst to nie szczelność miedzy katem a Turbo:) Sterownik wysłany do Auto Krak, podobno straszna lipa była z mapą. Wszystko zrobione jak należy. Jednak auto nadal kopci, dużo mniej ale kopci. Potrzebuje loga, ze sprawnej Vectry żeby porównać. Mimo ze korekty dobre, zrobie prób przelewową może tam coś zajde...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×