Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dragox25xev

Filtr paliwa Vectra c 1.9 cdti

Polecane posty

Czesc w przyszłym tygodniu będę wymienial filtr mam możliwość zakupu w intercars filtra sofima/ufi, purflux, mann wszystko z roznica paru zlotych jaki będzie zvnich najlepszy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja brałbym Manna/Knechta. Zakładam w każdym aucie i w żadnym nie miałem problemu. 

Edytowano przez Tacowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro zobaczę wykonanie tych filtrow bo maja te 3 na miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UFI

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ufi to oryginal? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja za każdym razem zakładam mana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Różnica w cenie jest plus minus 10zl najdroższy purflux bo 59zl pozniej knecht 55zl ufi/sofima 58zl.. Nie chodzi o kase bo gowien nie lubie zakladac bo swoich aut ;) ponoc wymienione to i tak gorna polka

Edytowano przez dragox25xev

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja w swoich autach i innych montuje MANN ewentualnie PURFLUX (z wymienionych)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważna rzecz aby wymieniać min raz w roku ( zalecany okres przed zimą ) a marka ma drugie znaczenie choć też nie lubię g**na zakładać. Ja wymieniam jutro z wieloma innymi częściami, weekend w garażu do 8:00 rano :) polecam MANNa i Knechta - montuję w VC CDTI i od lat nie mam żadnych problemów. 

W innych autach diesla były jeszcze Bosch i Filtron i też żadnych problemów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak kupilem purfluxa roznica 3zl w porównaniu do ufi. W związku z tym mam pytanie czy tam zdejmuje sie ta biala siateczke materialowa? Pytam bo w poprzedniej viki b puflux tego nie stosowal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy faktycznie przy wymianie potrzebny jest klucz to filtrow? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego, jak bardzo został dokręcony, ale generalnie klucz do filtrów się przydaje. Ja nie miałem to wykorzystałem stary pasek wieloklinowy i też jakoś poszło. Z tym, że obudowę filtra warto unieruchomić w imadle na czas odkręcania nakrętki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 warto to kupic? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Fakt, czasem ciezko odkrecic. Jesli zlejesz stara rope z syfem to warto kupic przy dluzszym uzytkowaniu. Jesli kupisz i na lenia bedziesz zmienial tylko sam filtr to odpusc zakup. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieno ja na odpieprz wymieniac nie będę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz zamówiłem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniałem kupiłem Boscha, mam też ten klucz specjalny. Moja rada jak będziesz odkręcał bez imadła to uważaj bo prawie cała zawartość filtra znalazł się na mojej nowej koszuli flanelowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dlatego przed odkręceniem warto spuścić całe paliwo z puszki filtra zaworkiem, który znajduje się na spodzie. Jak już ścieknie wszystko co powinno to ryzyko na zachlapanie jest mniejsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już to wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie może i proste :co znajduje sie pod filtrem paliwa u mnie to wygląda na pojemniczek buteleczkę ale nie wiem czego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W tej "buteleczce" jest olej do do przekładni kierowniczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak już teraz wiem.Dzięki.A jednak są tu fachowcy Którzy chcą laikowi pomóc .Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×