Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam wszystkich.

Przeszukałem chyba całą grupę postów z naszej stronki lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na ten temat.

Otóż mam problem ze swoją Vectra 1.8 z18xer.  Samochód jest bez LPG. Rozrząd  wymieniany pali od strzala czy zimny czy goracy. Swiece wymienione filtr paliwa powietrza  tez. Obroty nie faluja no moze przez pare sekund ale na sluch niejest to zauwazalne jedynie na obrotomierzu jest minimalny ruch wskazówki obrotomierza ale przez sekundę może dwie. Jak rano odpalę i ruszam wyjeżdżając z podziemnego garażu miałam dosłownie gaz tak do 1500 obrotów to nie jednostajnie jedzie jakby raz dostawał dawkę paliwa raz nie. Brak błędów na kompie.

Po nagrzaniu się silnika to już nie występuje tak mocno delikatnie sie odczuwa jakby przez milisekundę brakowało mu paliwa.

Następnym problemem jest lekkie szarpanie przy zmianie biegów najbardziej odczuwalne na zimniejszym silniku. Moze to nie szarpanie tylko bardziej jakby przez chwilę brakowało  paliwa. Przy puszcaniu gazu też lekko dwa razy bujnie silnikiem. Jak się go pałuje tego się nie odczuwa tylko przy delikatnej jeździe w granicach 1500-2000 obrotów jak się nagrzeje jest to mniej odczuwalne. Może źle jeździe wcześniej miałem diesla. Jak jadę i zmieniam biegi energicznie dając pół gazu na każdej zmianie to się nie odczuwa a jak próbuję delikatnie jechac to jest taki dyskomfort w jeździe może te samochody tak mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może pompa paliwa zaczyna niedomagać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opcomem czytane było. Był zapisany tylko błąd ubogiej mieszanki ale nie występował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak nie było błędów? Gaz do regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cichy117 niemam gazu to ta vectra co koła Kzfr robiłeś dla mnie i rozrząd 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa sie moze konczyc, filtr paliwa zapchany, regulator cisnienia paliwa moze puszczac, moze byc niessczelny dolot.
Trzeba podpiac elm i popatrzyc na korekty i wskazanie mapa na wolnych.
Co do paliwa, trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie.
Szkoda, ze mechanik sam nie umie interpretować.....

Wysłane z poczty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Filtr paliwa wymieniany miesiąc temu. Jeszcze tak się zastanawiam nad przepustnica czy może dawać takie objawy. Jakby ktoś może z naszego klubu klimaty z podlaskiego potrafił to rozszyfrować to byłoby spoko. Niechce pchać się do pseudomechanikow co wymieniają wszystko po kolei a kasą leci. Nie jest to może mega uciążliwe ale warto byłoby to wyeliminować . Może ktoś z podlaskiego jest klimaty w tych sprawach to bym poprosił o kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, wszystko przez ten pośpiech

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/uploads/emoticons/default_wink.png" alt=";)">. Filtr paliwa i jakość paliwa wykluczyliśmy. Kolektor szczelny. Zostaje podejrzenie korekt, zmierzenie ciśnienia paliwa, odczyt z przepływki i sondy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Filtr paliwa wymieniany miesiąc temu. Jeszcze tak się zastanawiam nad przepustnica czy może dawać takie objawy. Jakby ktoś może z naszego klubu klimaty z podlaskiego potrafił to rozszyfrować to byłoby spoko. Niechce pchać się do pseudomechanikow co wymieniają wszystko po kolei a kasą leci. Nie jest to może mega uciążliwe ale warto byłoby to wyeliminować . Może ktoś z podlaskiego jest klimaty w tych sprawach to bym poprosił o kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Cichy a nie wybierasz się przypadkiem do Białegostoku 😛 to bysmy coś tam posprawdzali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co niestety nie planuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zawór wentylacji odmy(membrana odmy), w tym silniku i w wielu innych występuje i naprawdę potrafi sporo świnić. Zobacz 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem nieszczelności w dolocie luźna rurę między filtrem powietrza a częścią dolotu przy grillu zamontowałem tam opaskę i trzyma kolejna nieszczelność to luźna rura przy przepustnicy źle założona ręką można było ją ściągnąć. Mimo tych poprawek dalej jest szarpanie na zimnym jak z rana zapalę nagrzeje się do 60-70 stopni to ustaje. Szarpania występują głównie na 1 i 2 w zakresie obrotów między 1000-2000 że wciśniętym pedałem gazu w podłogę jak delikatnie to się nie odczuwa. Jak się nagrzeje do tych 60-70 stopni ustają. Jutro planuje z rana odpiąć przplywke i się przejechać co o tym myślicie? Jak będzie normalnie jechać to przepływowa do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×