Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

buniu15

Długie odpalanie na ciepłym silniku

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam wszystkich. Stałem się posiadaczem Vectry 1.9cdti 150km, auto kupiłem w dobrej cenie ponieważ z góry było wiadomo że trzeba trochę w nie zainwestować. A mianowicie Vectra trochę długo kręci na ciepłym silniku zanim odpali. Poprzedni właściciel niby twierdzi że zaczęła tak odpalać od czasu kiedy rozleciała mu się wtyczka na wtrysku i auto nierówno pracowało szarpało itp. (teraz ta wtyczka jest spięta trytytkami na sztukę) ale auto ogólnie nie szarpie itp.wtedy postanowił je sprzedać bo nie miał czasu na naprawy. Zimna odpala jak się należy. Poprzedni właściciel robił nią dość sporo kilometrów zarzekał że oleju nie bierze w dodatku niepokoi mnie trochę że po odkręceniu nakrętki od wlewu oleju podbija ja do góry sprężone powietrze. Zastanawiam się czy nie jest potrzebny remont głowicy ponieważ po odpaleniu po dłuższym postoju z głowicy słychać niepokojące stuki (tak jest około 30sekund do 1min.) Później pracuje cicho i równo. Jeden mechanik twierdzi że dłuższe odpalanie na ciepłym może powodować uszkodzony rozrusznik ponieważ pobiera dużo prądu i nie wystarcza na otworzenie wtrysków, drugi mechanik z którym rozmawiałem twierdzi znów że przyczyną są zużyte pierścienie itp. dodam że Vectra jest z 06r. I (na liczniku) ma przejechane 290tys km. Czy ktoś może miał podobny problem lub wie co by to mogło być żeby nie naprawiać i nie wymieniać niepotrzebnych części? , Pozdrawiam 😉

Edytowano przez buniu15
Błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik może być do regeneracji,ale tak samo zachowywał by się na zimnym.Te stuki to mogą być "hydrobolce",czy inna nazwa samoregulatory zaworów,przebieg 290 tyś. w tym silniku to nie jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem z odpalaniem na ciepłym mogą powodować wtryski. Jeśli będą lały to też będzie problem i auto wcale nie musi szarpać. Trzeba pod kompa go podpiąć i się przyjrzeć. Oczywiście rozrusznika nie można wykluczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli problem był by z wtryskami auto by nie dymiło? Bo może trochę zadymi po odpaleniu na zimnym ale raczej nie zawsze i naprawdę bardzo delikatniechwilę tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×