Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

buniu15

Długie odpalanie na ciepłym silniku

Recommended Posts

Witam wszystkich. Stałem się posiadaczem Vectry 1.9cdti 150km, auto kupiłem w dobrej cenie ponieważ z góry było wiadomo że trzeba trochę w nie zainwestować. A mianowicie Vectra trochę długo kręci na ciepłym silniku zanim odpali. Poprzedni właściciel niby twierdzi że zaczęła tak odpalać od czasu kiedy rozleciała mu się wtyczka na wtrysku i auto nierówno pracowało szarpało itp. (teraz ta wtyczka jest spięta trytytkami na sztukę) ale auto ogólnie nie szarpie itp.wtedy postanowił je sprzedać bo nie miał czasu na naprawy. Zimna odpala jak się należy. Poprzedni właściciel robił nią dość sporo kilometrów zarzekał że oleju nie bierze w dodatku niepokoi mnie trochę że po odkręceniu nakrętki od wlewu oleju podbija ja do góry sprężone powietrze. Zastanawiam się czy nie jest potrzebny remont głowicy ponieważ po odpaleniu po dłuższym postoju z głowicy słychać niepokojące stuki (tak jest około 30sekund do 1min.) Później pracuje cicho i równo. Jeden mechanik twierdzi że dłuższe odpalanie na ciepłym może powodować uszkodzony rozrusznik ponieważ pobiera dużo prądu i nie wystarcza na otworzenie wtrysków, drugi mechanik z którym rozmawiałem twierdzi znów że przyczyną są zużyte pierścienie itp. dodam że Vectra jest z 06r. I (na liczniku) ma przejechane 290tys km. Czy ktoś może miał podobny problem lub wie co by to mogło być żeby nie naprawiać i nie wymieniać niepotrzebnych części? , Pozdrawiam 😉

Edited by buniu15
Błędy ortograficzne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozrusznik może być do regeneracji,ale tak samo zachowywał by się na zimnym.Te stuki to mogą być "hydrobolce",czy inna nazwa samoregulatory zaworów,przebieg 290 tyś. w tym silniku to nie jest problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem z odpalaniem na ciepłym mogą powodować wtryski. Jeśli będą lały to też będzie problem i auto wcale nie musi szarpać. Trzeba pod kompa go podpiąć i się przyjrzeć. Oczywiście rozrusznika nie można wykluczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli problem był by z wtryskami auto by nie dymiło? Bo może trochę zadymi po odpaleniu na zimnym ale raczej nie zawsze i naprawdę bardzo delikatniechwilę tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...