Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Matinisko

Zakup Vectry C 1.8 122 Km

Polecane posty

Witam wszystkich.
Chcialbym zapytac Was o opinie czy warto dawac 15 tys za Vectre C z 2005 r z Gazem, Trafila sie w okolicy w bardzo dobrym stanie.  Wyposazenie:
Prosze o opinie,z góry dzięki.

5-drzwiowy hatchback


 

Znaczenie nr VIN:
Producent: General Motors
Płyta: Vectra
Model: Vectra C
Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback
Kod nadwozia: F68
Rok modelowy: 2005
Fabryka: Russelsheim, Niemcy
Numer seryjny: 080899


Pobrano ze strony: 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link



 

Informcje o modelu:
Data produkcji: 25.02.2005
Kierownica po stronie: lewej
Wyprodukowano dla: Belgii
Kod silnika: Z18XE
Nr silnika: 20ET8678
Kod GM Drive:: XXLS
Numer I rejestracji: �� ������
Farba zewnętrzna: Szary ( Moonland ) 155 - metalik, 2 warstwy


 

Kody wyposażenia:
2H9 Silnik benzynowy 1.8 16V
33F Kolor wstawek kierownicy: platyna
80I Wykończenie wnętrza: czarne
80X Wykończenie siedzeń: czarne
80Y Wykończenie boczku drzwi: czarne
A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie
A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego
AE4 Sportowe fotele przednie
AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
B7Y Chromowane nakładki na progu drzwi
BC6 Ornamentacja tapicerki: Super DeLux
BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia
BGZ Identyfikacyjny punkt przełomowy: RM 2005 1/2
BNN Schowek w bagażniku
BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane
C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza
D09 Podłokietnik przedni środkowy
D18 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, pierścienie chromowane
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DB4 Podłokietnik przedni środkowy, wykończenie górne pokryte skórą
DDG Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem, składane ręcznie
DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem
EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego
EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego
FY2 Przełożenie końcowe przekładni głównej: 3.74
JL9 Układ ABS
K09 Alternator: 120A
K34 Tempomat elektroniczny
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KKV Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów
M25 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F17 CR
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
N34 Kierownica 3-ramienna pokryta skórą
N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe
N75 Felgi aluminiowe 7J x 17, 6 szprych podwójnych
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
QFY Opony 215/50 R17-91 h
SVA Przedni uchwyt na napoje
SVB Tylny uchwyt na napoje
T6R Wykończenie wnętrza: skóra
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TN6 Akumulator: 55Ah
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
U08 Klakson: wielotonowy
U68 Komputer pokładowy/informacyjny z układem kontrolnym
U91 Antena dachowa: radiowa krótka
UAH Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 2
UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza)
URA Radio CD 30
UW6 Głośniki: 6 sztuk
VG9 Wosk zabezpieczający karoserii
VK8 Schowek na okulary
VY7 Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W2N Usunięto boczne emblematy i napisy
W5T Usunięty emblemat rodzaju silnika
W6R Wykończenie siedzeń: skóra
W9Q Konwersja modelu SPORT, ELEGANCE
WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy
XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone
Y67 Wyświetlanie informacji układu kontrolnego: sygnalizowanie niskich poziomów płynu chłodzącego i spryskiwaczy, spalonych żarówek świateł głównych, awarii alarmu i pilota zdalnego sterowania
Z1F Prędkościomierz w km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki przebieg, jaki stan, ile czasu ma instalacja. Masz zdjęcia. Wyposażenie nie za bogate, bo mam prawie takie same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Przebieg 232 tys, stan na pierwszy rzut oka bardzo dobry,jakbym sie zdecydował to sprawdze u mechanika.Zdjecia mam słabej jakosci . Myslalem ze wersja dosyc bogata. A butla nie wiem ale z tego co pamietam to za 2 lata trzeba podbic.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Matinisko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na tych zdjęciach wydaję się ok. To LPG ma już 8 lat. Jak Cię interesuje, to sprawdź ją mechanicznie, blacharsko i pod kompa podłącz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Co do stanu to praktycznie mam pewnosc ze jest dobry,bo to Znajomego dobry kolega sprzedaje,ale wiadomo i tak sprawdze go,tylko mowi ze ponizej 15 tys nie zejdzie. I pytanie czy warto dawac za 13 letnie auto 15 tys bo ceny widze ze nawet za 13/14 kupi/mial wymieniany lampy bo w jakiegos zwierzaka przywalil 

Edytowano przez Matinisko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak masz pewność, że jest dobry, to po co ryzykować dla 1 tys z niepewnej ręki. Na upartego to i za 10 znajdzie tylko będzie to padaka ;) Jak Ci się podoba, to sprawdź ją i spróbuj coś utargować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No autko mi sie podoba,mowisz ze masz to samo wyposazenie ? Zadowolony jestes? nie za mali silnik troche? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja mam jeszcze czujniki ciśnienia w oponach i radio starsze bo CDR 2005, ale VC z 2002. Reszta praktycznie to samo. Twoja to chyba przejściówka. No wiadomo, że demon szybkości to nie jest ale też nie jestem zawalidrogą. 200 km/h spokojnie wyciągnąłem jak była możliwość :D Ale coś za coś. Ogólnie jestem zadowolony, bo ekonomiczna jest. 8-9 l LPG. No i serwis nie jest drogi. Chciałoby się mieć 2.0T ale chyba nawet nie miałbym gdzie wykorzystać tej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak skóra bo slyszalem ze duzo ludzi narzeka na skore. Mysle ze tez mi starczy bo rzadko w trase wyjezdzam a do miasta czy raz na jakis czas w trase powinna starczyc,a kofmort i wygoda napewno jest.Nic jutro chyba sie ugadam i sprawdze ja moze gosc cos zejdzie z ceny. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.8 idealna na miasto bo 2.0t nie wykorzystasz. Na trasie 1.8 mało. Silnik pancerny ale lubi olej. Jeśli auto zadbane bezwypadkowe i z prawdziwym przebiegiem potargować trochę i brać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie. 2.0T do kręcenia się w koło komina, to trochę bezsensu. Z olejem to w zależności w jakim stanie trafisz silnik.  Sprawdzić, próbować targować i brać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja uważam że 2.0T to takie minimum w przypadku benzyny jak chce się bezstresowo śmigać. Jeśli dodatkowo ktoś ma rodzinę to 1.8 będzie za słaby czy w trasie czy w większym mieście. Do przysłowiowego Kościoła pewnie wystarczy...

2.0t w serii też jakiś super mocny nie jest.

Miałem 1.8 122 Km i silnik ogólnie pancerny, idealny do LPG. Półskóry bardzo trwałe, praktycznie do 300 tysięcy nic się nie podarło a boczek kierowcy był sztywny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Faktycznie dość trwałe. Mam prawie 230 tys i nie widać oznak zmęczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×