Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
sq2hcm

vectra c 2.2 direct brak mocy

Polecane posty

Od dwóch tygodni zauważyłem brak mocy. Po podłączeniu do komputera brak błędów.  Wyczyściłem przepływomierz bez rezultatu. Brak zaworu EGR. Kilka razy miałem problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku. Dziś byłem u mechanika, który na razie tez nic nie znalazł. Emisja spalin w normie. 

Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi i sugestie.

Dziękuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zapytaj kolegę czy u siebie zrobił:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisałem,dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

niestety kolega nie odpisuje.

Dzisiaj przejechałem się z odłączonym przepływomierzem. Nic się nie zmieniło te same obiawy. 

Czujnik walnięty?? Czy zapchany filtr paliwa może powodować takie obiawy lub może pompa paliwa ??

Każda sugestia mile widziala

dzieki

ps mechanik nic nie znalazł i poddał się :(

Edytowano przez sq2hcm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A słychać jakieś różnice w pracy rozrządu pod pokrywą zaworów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic nie słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czysto teoretycznie. ponieważ nie mam doświadczenia w tym silniku .

Ale logiczne myślenie mówi że skoro bez przepływomierza ( bo był odpięty ) auto jeździ tak samo to bym stawiał na przepływkę. 

Po odpięciu i jeździe powinno ( tak mi się wydaje wyrzucić błędy ) 

 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może kat zapchany :mysli:2 tygodnie temu walczyliśmy z kolegą z forum w podmiankach części. Fakt, że inny silnik ale też mu mulił. Nie miał EGR, to listwa, świece, przepływka, czujnik wałków poszła do podmianki i dalej to samo. A okazało się, że gruz wysypał z kata. I teraz śmiga normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Też bym zaczął od sprawdzenia katalizatora w takim razie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w następnym tygodniu jadę do innego mechaniora. Dzisiaj jadąc na stację benzynową zauważyłem na komputerze pokładowym bardzo wysokie spalanie o koło 15-20L. Na razie dziękuję za sugestie , które przekażę mechanikowi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

witam ponownie.

samochód wrócił od drugiego mechanika i nadal to samo. Nic nie znależli. Brak mocy, słabo wkręca się na obroty, bardzo twardy pedał hamulca. Ledwo wjechałem na przyczepkę.

Dla sprawdzenia założyli inny kolektor dolotowy, wysłali pompę paliwa wysokiego ciśnienia do regeneracji, sprawdzili katalizator. Wczoraj wymieniłem sondę lambda za katalizatorem. Sprawdziłem podciśnienie do serwa,jest OK.

Odpala na zimnym od kopa. Jak osiągnie tem. o koło 85 problem z odpaleniem.

Ręce opadają. Co jeszcze może powodować takie objawy??

Dzisiaj podłączyłem OBD2. pokazuje P0135.

 

 

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez sq2hcm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze pompa wysokiego cisnienia wysiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

P0135 podgrzana sonda lambda 1 , 1 rząd cylindrów , Regulacja
ogrzewania Bezpiecznik , Wiązka przewodów , podgrzana sonda lambda , urządzenie sterujące silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki sprawdzałem wszystkie,są OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciekawe czy ECU nie siada. Wg błędu też wskazuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy używane ECU można kupić i zamontować ?? zastanawiam się na wtryskiem czy nie siada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanie. czy to może być jakiś czujnik położenia wału lub jakiś inny ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To wtedy byłby inny błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na 99.9 % ecu.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdzie polecanie wysłać ECU do sprawdzenia i ewentualnej naprawy ( PL i UK ) ??  jakie to są koszta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dostałem jedną wycenę z UK. Masakra :

"OK I would need the number to confirm a costing, A rough estimate (without a part number) would be £150 to £650 + VAT and return postage. If you are able to supply the part number I can give you a more exact costing"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, sq2hcm napisał:

gdzie polecanie wysłać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuję wszystkim za pomoc i wskazówki.

Jeżeli ktoś będzie miał podobne objawy i problemy  z silnikiem Z22YH  tak jak w moim przypadku winowajcą był rozrząd.

Łańcuch rozciągnięty, zębatki na wykończeniu, a plastikowy ślizg trzymający łańcuch był w kilku częściach.

Po o kolo dwoch miesiącach walki z samochodem wrócił do życia. Jutro śmigam na przegląd, który skończył się miesiąc temu :)

pozdrawiam

Łukasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×