Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sedzia33

Zawyżone średnie spalanie przez komputer

Polecane posty

Witam!

Mam problem. Nie dawno wymieniłem kompletny rozrząd i po tej wymianie zauważyłem, że komputer pokładowy wskazuje zawyżone spalanie średnie jak również spalanie w danej chwili. Czy może ktoś miał podobny problem?dodam iż przed wymianą rozrządu te wartości nie były tak wysokie jak teraz. Dodam , iż mógłbyć odłączony akumulator podczas tej naprawy i czy to odłączenie mogło mieć wpływ na te wskazania komputera?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz gaz?

Wysłane z poczty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie to jest diesel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Op com i sprobuj zmienic index

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Podepne się pod temat żeby nie zakładać nowego , silnik z20net , przed montażem LPG wskazania na wolnych przy ciepłym silniku 0.8-0.9L/H teraz zrobione ponad 150km po mieście i wskazania cały czas w granicach 1L-1.3L/H i teraz pytanie czy gazownicy coś spartolili ?? ( jakieś lewe powietrze ) czy to normalne ?? I tak będzie na LPG?? Z góry dzięki za odp. W razie co to w poniedziałek do nich pojadę niech naprawiaja. 😕

Edytowano przez tomascor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LPG do regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzięki za odpowiedź , podjade do nich niech działają. A powiedz sterownik może się sam zaadaptować?? Pytam ponieważ przy poprzedniej viki tak mi wciskali i właściwie dałem sobie spokój nie zwracałem uwagi . Jakoś szybko wyszedł mi pierwszy przegląd i chyba coś się poprawiło . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie wiem co masz zamontowane. Było strojone po AFR?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wydaje mi się że żadnej sondy nie wsadzali, za każdym razem jadą na długą prostą i pełny but za chwilę hamowanie silnikiem i tak kilka razy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A gdzie to zakładane? Masz 50Km do turbo lpg a już widać że u kowala zakładane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Instal Gaz Gdynia , 4te auto u nich gazuje i nigdy nie było problemów , to pierwsza taka sytuacja że jakieś anomalia wychodzą. Co nie zmienia faktu że mogli olewajaco podejść. Pojadę do nich niech działają . A co do Turbo Log zajade do nich bo i tak muszę zrobić program pod zestaw jaki mam w aucie ( po zmianie turbo na to z Aero został wrzucony jakiś program podobno pod ten zestaw bez hamowania - poprzedni właściciel - jak dla mnie to auto musi wylondowac na rolkach i dostać Soft pod możliwości motoru ) . Ogólnie jestem na etapie porządkowania tego co pod maską . I kilku innych rzeczy . Wiem pewnie za chwilę mnie objedziecie ;) . No cóż jestem z tych co muszą mieć co robić znautem bo było by nudno 😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli maSz jakiegoś staga. I skoro spalanie na kompie wzrasta to znaczy że mieszanka jest uboga. Raczej zalecanym ogarnięcie tego u jakiegoś znawcy tematu. Ten silnik podobno wcześnie zapętla i strojenie afr jest zalecane .
Na razie jeśli LPG nowe to 1000km trzeba jeździć i obserwować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Instalacja nowa , zrobię jak piszesz narazie nie będę zawracal im gitary. A jeszcze jedno , czy lesli demontowali kolektor dolotowy ( czysto teoretycznie) czy jak będzie lewe powietrze np nieszczęsny dolot itp to zachowanie będzie podobne ?? Mam na myśli zwiększone wskazania na wolnych??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Myśle że gdyby była nieszczelność to w silniku doładowanym byś to poczuł i nie były by to tylko wskazania chwilowego spalania. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Odkryłem ciekawostkę , która skłania mnie do twierdzenia że zakład LPG idzie na ilość nie jakość. Ich standardy padają na pysk. Rura idąca do przepustnicy po jej przeciwnej stronie miała luźną opaskę , a ona sama nie była nałożona na dalszą część ( chyba z intercoolera ) tak że powietrze dostawalo się z pominięciem map sensora tak mi się zdaje ze to on ( wkomponowany w gumowy wąż 4przewody albo 5 ). Ręce opadły . Nie miałem możliwości testu jutro to zrobię ale myślę sobie ( poprawcie jeśli źle myślę ) że poniekąd mogło mieć to jakiś wpływ . Dobrze że żadne g**no nie trafilo do silnika 😕

Edytowano przez tomascor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogło mieć wpływ bo silnik dostawał więcej powietrza . Ale gdyby była aż taka nieszczelność to czuć by było spadek mocy. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I był powiedział bym że mój poprzedni z22se szedł o niebo lepiej. Nie dostałem ostatnio auta , leciutko do 2-2.3tyś obr i zmiana biegu ale dziś depnolem i powyżej 2.8rpm jak by mu paliwa brakowało zakupił okrutnie . Jadąc do 2.5tyś nie było czuć wielkiego zamulenia jechał prawie normalnie dopiero pod obciążeniem pojawiał się problem. Miałeś rację w Turbo strasznie to czuć. Mam nadzieję że to tylko to bo już szukałem innych powodów ( zaworki regulacyjne turbiny te dwa właściwie elektro zawory )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wstyd się przyznać , rura podpieta i puki co auto jeździ normalnie ale wskazania dalej bzdurne . Jestem umówiony z gazownikami na sprawdzenie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×