Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sedzia33

Zawyżone średnie spalanie przez komputer

Recommended Posts

Witam!

Mam problem. Nie dawno wymieniłem kompletny rozrząd i po tej wymianie zauważyłem, że komputer pokładowy wskazuje zawyżone spalanie średnie jak również spalanie w danej chwili. Czy może ktoś miał podobny problem?dodam iż przed wymianą rozrządu te wartości nie były tak wysokie jak teraz. Dodam , iż mógłbyć odłączony akumulator podczas tej naprawy i czy to odłączenie mogło mieć wpływ na te wskazania komputera?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A masz gaz?

Wysłane z poczty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Op com i sprobuj zmienic index

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepne się pod temat żeby nie zakładać nowego , silnik z20net , przed montażem LPG wskazania na wolnych przy ciepłym silniku 0.8-0.9L/H teraz zrobione ponad 150km po mieście i wskazania cały czas w granicach 1L-1.3L/H i teraz pytanie czy gazownicy coś spartolili ?? ( jakieś lewe powietrze ) czy to normalne ?? I tak będzie na LPG?? Z góry dzięki za odp. W razie co to w poniedziałek do nich pojadę niech naprawiaja. 😕

Edited by tomascor

Share this post


Link to post
Share on other sites

LPG do regulacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzięki za odpowiedź , podjade do nich niech działają. A powiedz sterownik może się sam zaadaptować?? Pytam ponieważ przy poprzedniej viki tak mi wciskali i właściwie dałem sobie spokój nie zwracałem uwagi . Jakoś szybko wyszedł mi pierwszy przegląd i chyba coś się poprawiło . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie wiem co masz zamontowane. Było strojone po AFR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze wydaje mi się że żadnej sondy nie wsadzali, za każdym razem jadą na długą prostą i pełny but za chwilę hamowanie silnikiem i tak kilka razy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A gdzie to zakładane? Masz 50Km do turbo lpg a już widać że u kowala zakładane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Instal Gaz Gdynia , 4te auto u nich gazuje i nigdy nie było problemów , to pierwsza taka sytuacja że jakieś anomalia wychodzą. Co nie zmienia faktu że mogli olewajaco podejść. Pojadę do nich niech działają . A co do Turbo Log zajade do nich bo i tak muszę zrobić program pod zestaw jaki mam w aucie ( po zmianie turbo na to z Aero został wrzucony jakiś program podobno pod ten zestaw bez hamowania - poprzedni właściciel - jak dla mnie to auto musi wylondowac na rolkach i dostać Soft pod możliwości motoru ) . Ogólnie jestem na etapie porządkowania tego co pod maską . I kilku innych rzeczy . Wiem pewnie za chwilę mnie objedziecie ;) . No cóż jestem z tych co muszą mieć co robić znautem bo było by nudno 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli maSz jakiegoś staga. I skoro spalanie na kompie wzrasta to znaczy że mieszanka jest uboga. Raczej zalecanym ogarnięcie tego u jakiegoś znawcy tematu. Ten silnik podobno wcześnie zapętla i strojenie afr jest zalecane .
Na razie jeśli LPG nowe to 1000km trzeba jeździć i obserwować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Instalacja nowa , zrobię jak piszesz narazie nie będę zawracal im gitary. A jeszcze jedno , czy lesli demontowali kolektor dolotowy ( czysto teoretycznie) czy jak będzie lewe powietrze np nieszczęsny dolot itp to zachowanie będzie podobne ?? Mam na myśli zwiększone wskazania na wolnych??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Myśle że gdyby była nieszczelność to w silniku doładowanym byś to poczuł i nie były by to tylko wskazania chwilowego spalania. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Odkryłem ciekawostkę , która skłania mnie do twierdzenia że zakład LPG idzie na ilość nie jakość. Ich standardy padają na pysk. Rura idąca do przepustnicy po jej przeciwnej stronie miała luźną opaskę , a ona sama nie była nałożona na dalszą część ( chyba z intercoolera ) tak że powietrze dostawalo się z pominięciem map sensora tak mi się zdaje ze to on ( wkomponowany w gumowy wąż 4przewody albo 5 ). Ręce opadły . Nie miałem możliwości testu jutro to zrobię ale myślę sobie ( poprawcie jeśli źle myślę ) że poniekąd mogło mieć to jakiś wpływ . Dobrze że żadne g**no nie trafilo do silnika 😕

Edited by tomascor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogło mieć wpływ bo silnik dostawał więcej powietrza . Ale gdyby była aż taka nieszczelność to czuć by było spadek mocy. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I był powiedział bym że mój poprzedni z22se szedł o niebo lepiej. Nie dostałem ostatnio auta , leciutko do 2-2.3tyś obr i zmiana biegu ale dziś depnolem i powyżej 2.8rpm jak by mu paliwa brakowało zakupił okrutnie . Jadąc do 2.5tyś nie było czuć wielkiego zamulenia jechał prawie normalnie dopiero pod obciążeniem pojawiał się problem. Miałeś rację w Turbo strasznie to czuć. Mam nadzieję że to tylko to bo już szukałem innych powodów ( zaworki regulacyjne turbiny te dwa właściwie elektro zawory )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wstyd się przyznać , rura podpieta i puki co auto jeździ normalnie ale wskazania dalej bzdurne . Jestem umówiony z gazownikami na sprawdzenie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...