Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
dandanp

1,9 cdti 101km

Recommended Posts

Witam,

Pojawia się u mnie problem poniekąd (w części) opisywany tutaj już kilkukrotnie.

Dotyczy szarpania w okolicy 2tys obrotów, lecz po "dodaniu gazu" ustaję. Dzieję się to w cyklach niejednostajnych....niekiedy tylko na autostradzie na 6 biegu przy dużych prędkościach innym razem np. na 4 biegu.

Dwukrotnie zdarzyło się, że "wpadł" w tryb awaryjny i pojawił się bład związany z pedałem gazu (zczytałem op-comem numeru już nie pamiętam). Czynności jakie zostały podpięte to wyczyszczenie kostki. Częśtotliwość się zmniejszyła nie pojawiał się tryb awaryjny, lecz problem pozostał. Błąd już nie pokazuje, egr wyczyszczony i w sumie dalej to samo.

Przed oddaniem do mechanika wolałbym jeszcze możliwie najwięcej sprawdzić samemu...mieliście takie problemy?
wtryski, turbo, pedał gazu, egr (elektronika)? - obecnie brak na kompie błędów z tym związanych.

Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez numeru błędu to trochę wróżenie z fusów. EGR, przepustnica, boost sensor... woda w filtrze paliwa itd... Masz filtr DPF?

Nie wiem jakim tam "komputerem" się podłączasz ale jest szansa, że błąd można jeszcze odczytać  z "zamrożonych ramek"

Edited by kemoth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie jedynie błąd jaki się pojawia to ten poniżej, a co za tym idzie ciężko znaleźć przyczynę:

P1616 - CIM (Moduł kolumny kierowniczej) - błędny identyfikator środowiska
(00)  - Nie występuje

Tak mam filtr DPF, ale póki co nie miałem z nim żadnych problemów (wypala się średnio co ok 700km).

Zwykły interfejs + laptop.... (clone możliwość kasowania błędów, pomiary, odblokowanie komputera etc.).

Zastanawiam się nad odłączeniem egr lub zaślepieniem, ale wiem, że mogą być trudności z uwagi na dpf'a.

 

Dodam jedynie, że, gdy zaczyna szarpać puszcza pedał przyspieszenia i ponownie naciskam i problem ustaje - niestety często tylko na chwilę.

Edited by dandanp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czy odpięcie wtyczki od egr i jazda przez tydzień jest dobrym pomysłem, aby sprawdzić czy to faktycznie egr?

Są jakieś przeciwwskazania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Żadne,bo błędy sam sobie wykasujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...