Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
dandanp

1,9 cdti 101km

Polecane posty

Witam,

Pojawia się u mnie problem poniekąd (w części) opisywany tutaj już kilkukrotnie.

Dotyczy szarpania w okolicy 2tys obrotów, lecz po "dodaniu gazu" ustaję. Dzieję się to w cyklach niejednostajnych....niekiedy tylko na autostradzie na 6 biegu przy dużych prędkościach innym razem np. na 4 biegu.

Dwukrotnie zdarzyło się, że "wpadł" w tryb awaryjny i pojawił się bład związany z pedałem gazu (zczytałem op-comem numeru już nie pamiętam). Czynności jakie zostały podpięte to wyczyszczenie kostki. Częśtotliwość się zmniejszyła nie pojawiał się tryb awaryjny, lecz problem pozostał. Błąd już nie pokazuje, egr wyczyszczony i w sumie dalej to samo.

Przed oddaniem do mechanika wolałbym jeszcze możliwie najwięcej sprawdzić samemu...mieliście takie problemy?
wtryski, turbo, pedał gazu, egr (elektronika)? - obecnie brak na kompie błędów z tym związanych.

Dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Bez numeru błędu to trochę wróżenie z fusów. EGR, przepustnica, boost sensor... woda w filtrze paliwa itd... Masz filtr DPF?

Nie wiem jakim tam "komputerem" się podłączasz ale jest szansa, że błąd można jeszcze odczytać  z "zamrożonych ramek"

Edytowano przez kemoth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Obecnie jedynie błąd jaki się pojawia to ten poniżej, a co za tym idzie ciężko znaleźć przyczynę:

P1616 - CIM (Moduł kolumny kierowniczej) - błędny identyfikator środowiska
(00)  - Nie występuje

Tak mam filtr DPF, ale póki co nie miałem z nim żadnych problemów (wypala się średnio co ok 700km).

Zwykły interfejs + laptop.... (clone możliwość kasowania błędów, pomiary, odblokowanie komputera etc.).

Zastanawiam się nad odłączeniem egr lub zaślepieniem, ale wiem, że mogą być trudności z uwagi na dpf'a.

 

Dodam jedynie, że, gdy zaczyna szarpać puszcza pedał przyspieszenia i ponownie naciskam i problem ustaje - niestety często tylko na chwilę.

Edytowano przez dandanp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Egr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czy odpięcie wtyczki od egr i jazda przez tydzień jest dobrym pomysłem, aby sprawdzić czy to faktycznie egr?

Są jakieś przeciwwskazania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Żadne,bo błędy sam sobie wykasujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×