Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzychuS8

2.8 turbo silnik ma strzały mocy

Polecane posty

Witam wszystkich posiadam vectre 2.8 turbo 169kw i mam problem z moca a mianowicie podczas normalnej jazdy auto sprawuje sie niby normalne jest jakaś moc wszystko płynnie ale gdy jest rozgrzana i jazda troszke w korku w samochów wstępuje nowy duch jakby przyrost mocy nieda sie ruszyć bez gubienia trakcji 

Jak taki efekt który powinien być raczej zawsze zachować prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam że podczas poszukiwań wykonałem:

-demontaż elektrozaworów sterującymi turbiną oba pracują elektronicznie czyli raczej sprawne

-wyeliminowanie wypadania zapłonu wymiana świec na dedykowane i jednej cewki

-demontaż rur dolotu i oględziny bez peknięć

-diagnoza komputerowa bez błędów lecz podczas monitorowania danych bieżących okazało się że podczas tak zwanego muła wolno osiąga zadane ciśnienie doładowania a jak jeździ z moca ciśnienia wzrasta błyskawicznie 

skończyły mi się pomysły 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam dziś odkryłem że jak bardzo dynamicznie jade przez dłuższy czas to zaczyna lepiej jeżdzić i słychać że turbo lepiej daje w tłumik i w związku z tym pytanie czy jest możliwe że przy 170tyś jest zapchany katalizator biorąc pod uwage że poprzedni właściciel jeżdził bardzo oszczednie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem do odpowiedniego działu. Może teraz ktoś podpowie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy gruszka pracuje płynnie. Zrób sobie logi z ciśnienia doładowania i porównaj je z oczekiwanym ciśnieniem.

Sprawdzałeś szczelność układu dolotowego od turbo do wyjścia w IC?

Z katem może być różnie ale wątpię aby 170kkm mogło go zapchać.

Odmulić samochód zawsze warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

turbo mechanicznie pracuje dobrze było u sprawdzenia dolot szczelny a jesli chodzi o kata myśle o nim ponieważ poprzedni właściciel jeździł bardzo oszczednie i może dlatego się niewypalał

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi ciśnienia doładowania. Tu masz przykład https://forum.vectraklub.pl/topic/209012-pulsacyjne-przyspieszanie-z28neh-naprawione/?do=findComment&comment=3356664

Jeżeli czujesz różnicę po dynamicznej jeździe odmul auto ;)

A jak to nie pomoże to zawsze pierwszego kata można wybić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupilem dodatek do paliwa zw8ekszajacy temp spalin zadałem pełen zbiornik paliwa i jeżdżąc temperatura kata  oscyluje między 700 a 900 stopni i jeździ coraz lepiej a zrobiłem dopiero 60 km w cyklu miejskim w weekend trasa zobaczymy po niej a kata nie chce wyrzucić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to daj znać czy wystarczyło odmulić :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trasa zrobiona niestety bez efektów jak znajdę czas to wymontuje katalizatory i zobaczę jak wyglądają!! Z tym da się jeździć bo na niskich biegach jest znośnie najgorzej że na 6 po wciśnięciu w podłogę po chwili wyrzuca ze nieosiaga cisnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może masz walnięty czujnik ciśnienia doładowania (w kolektorze) i głupoty podaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podmienilem już z astry j i bez zmian czujnik o tych samych numerach a w astrze działa prawidłowo wymieniłem jeszcze elektrozawor sterujący gruszka i upustowy oraz przeplywomierz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi ciśnienia doładowania bo na razie to bawimy się w zgadywanie :)

Żeby zajrzeć do pierwszego KATa albo wykręcić sondę lambda i endoskop albo kilka 2h zabawy z wyciągnięciem całej rury :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×