Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

typo2000

vectra C 2.0 T i problem znikającego oleju

Recommended Posts

Witam wszystkich 

pacjentem jest Vectra C 2.0 T po programie mająca troszkę ponad 200 kucyków 

zaczął jej znikać olej w jakiejś chorej ilości 

wstępna diagnoza może wskazywać na turbinę - chciałbym ją sprawdzić (srawdzić czy jest olej w intercoolerze - bo tak podobno będzie się objawiało pobieranie przez nią oleju) i ewentualnie wymienić na ładną zregenerowaną

kto w okolicach Piły mógłby się tym zająć profesionalnie w rozsądnej cenie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co za problem samemu sprawdzić luzy turbiny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damian - lajkonikiem jestem w tym temacie ;) - właśnie autko wróciło od mechaników i ich zdaniem turbo jest ok ...ale to warsztat który robi wszystko i jakoś im nie ufam - to też nie moja strona Polski :) wiem że do intercoolera nie zaglądali bo ich zdaniem nie ma po co, a z dobrego źródła wiem że to tam powinien się znaleźć olej jeśli ucieka przez turbinę 

autko nie brało oleju a teraz nagle 0,5 l na 1000 km ... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie masz nigdzie plamy? Z kanału sprawdzenie czy olej dostaje się do IC to 5 min. 1 opaska przed IC na klucz 7 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to tylko jeżeli olej leci do dolotu. Może też lecieć do wydechu... Kopci auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie nie widać różnicy między normalnym działaniem a sytuacją która ma miejsce teraz ... może spaliny mają inny "zapach" ale może to tylko złudzenie. 

rozumiem że może też lecieć do wydechu ? i wtedy kopci ? to nie kopci ,więc pewnie dlatego kolega którego pytałem twierdził że najpewniej leci do IC

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kopci, jak już turbina jest martwa. Ile tego oleju Ci bierze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

0,5 na 1000👍 Patrz wyżej 😜 jeśli nagle zaczęło to raczej turbo kaput 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie. To sporo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no więc jesteśmy zgodni że coś padło ;( 

teraz pytanie kto mógłby to ogarnąć w okolicy, nawet troszkę dalej jak Poznań, Bydgoszcz ? czy nawet Szczecin który jest po drodze trasy którą robi autko 2 razy w miesiącu 

ze Szczecina to chyba Panowie z ProChoice są co nie ? Znacie jakiś warsztat co z sercem przyjrzy się tematowi ? Bardzo proszę 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

TurboLpg Czatkowy k Tczewa. Jeśli chcesz z sercem 👍 profi robote robią 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie leje Ci się olej od uszczelki od pompy wody ??? 

Edited by maciobyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę Cię zasmucić,ja jestem z Piły ale nie słyszałem aby jakiś warsztat w Pile "wybijał" się pozytywen przy naprawach turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nie musi to być Piła akurat. Może być troszkę dalej ale żeby to partacze nie byli i najlepiej znali te silniki i a nie szukali na ślepo 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zaworek odmy

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbina to jak przepuszca olej ubywa w tempie ekspresowym, wystarczy zdjac weza z przeustnicy otworzyc przepustnice i zobaczyc iel oleju stoi w kolektorze dolotowym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...