Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
CHRISTOF

Zerwany gwint w głowicy

Polecane posty

Dziś niemiła niespodzianka. Podczas jazdy auto zaczęło szarpać i nie szło jechać. Po otwarciu maski słychać syk powietrza. Do rzeczy. Po wyjęciu cewki nr 4 okazało się ze wydmuchało świecę. Niestety gwint jest uszkodzony. Miał ktoś taki przypadek? Jest jakaś szansa naprawy tego bez demontażu głowicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem tak w OB. Demontowali mi głowicę. Tulejowali i planowali. Ale można bez demontowania. Poszukaj podobnej firmy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

koło siebie

Edytowano przez Cretux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Problem w tym że jestem w Niemczech a tu naprawy 10 razy droższe. Myślałem że uda się samemu coś wykombinować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Samemu raczej nic nie wykombinujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy te zestawy naprawcze gwintów Helicoil są coś warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Są tematy na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką przypadłość w Astrze F z silnikiem X16XEL też 4 świeca. Z tego co pamiętam może niedokładnie bo było to już z 4 lata temu autko do dzisiaj śmiga (musiałem mieć na już) to trzeba było zrobić tulejkę u tokarza 18/16 i jaka długa( poszukałem wymiary w internecie gotowca) jeśli ma się czas można kupić na portalu aukcyjnym bądź w motoryzacyjnym gotową z odpowiednim wymiarem, długie wiertło żeby powiększyć otwór w głowicy, gwintownik, dobra wiertarka żeby prosto wierciła, rurka do odessania opiłków i odkurzacz. Związku z tym, że było to dawno nie pamiętam jak ustawił znajomy mechanik tłok czy w połowie czy z jakimś zapasem u góry ale wiertło nie dotknęło tłoka. Mając te rzeczy wpierw rozwiercił otwór potem odessał opiłki, gwintownikiem nagwintował nowy gwint potem jeszcze raz odessał, na kleju niebieskim ze świecą wkręcił tulejkę odczekał jakiś czas żeby klej chwycił i odkręcił później świece a tulejka została w środku. Założył świece i auto odpaliło normalnie. Może była to partyzantka i tzw. Januszowa robota ale tak jak mówię musiałem mieć raz dwa bo auto było mi potrzebne. Później jedynie pamiętać przy wymianach świec z odkręcaniem żeby nie ciągnąć i odkręcać( bo można odkręcić świece z tulejką) tylko energicznie puknąć w klucz i odkręcać. Za 4 wymianą dopiero to odkręciła mi się świeca z tulejką ale na nowo dałem klej i wszystko działa jak należy.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×