Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

 Witajcie

Nie sądziłem, że kiedykolwiek będę zakładał taki dziwny temat 😂

Mam problem z ładowarką a raczej jej wyborem. Potrzebuje zwykłej do telefonu do utrzymania google maps'a czy tam yanosika. Ale szkopuł w tym, że mam już druga i ta również jest za "wąska".. wypada z gniazda nawet na równej nawierzchni i telefon się rozładowuje..

Może ma ktoś pasująca do tego dziwnego gniazda to poproszę nazwę i model. 

Odginanie blaszek w środku pomaga tylko chwilowo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo gniazdo w vectra to shite. Wszystkie wypadają...

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Używam takiej:

Please login or register to see this link.

Czasami muszę ją poprawić bo mam dwa kable wpięte i pasażer pociągnie, albo ja pociągnę jak sięgam po gruszkę od CB.

Zamiast tylnego gniazda w kabinie zainstalowałem coś takiego:

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://b.allegroimg.com/original/06215d/154a2a57414fb9adb930c5a633bb&key=e3bd73da2fc12fcb1978bd3d4438d4a895bd8006b4ab776b2ad19315c9c93690" width="800" data-imageproxy-source="https://b.allegroimg.com/original/06215d/154a2a57414fb9adb930c5a633bb" />

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Do przodu też da się to zamontować bez jakichś problemów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra ale to trzeba pół auta rozebrać, lutowac, wiercic??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co chcesz wiercić i lutować ? Te USB jest na wsuwki. Z tyłu wyciągasz gniazdo zapalniczki i montujesz. Nie wiem czy z przodu jest łatwiej bez kombinowania. Chyba na tył zamontuję takie coś

Please login or register to see this link.

Edited by Cretux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z tyłu nie trzeba dużo rozbierać, minimalnie otwór po oryginalnym gnieździe powiększyć, nawet scyzorykiem wyskrobiesz (użyłem wiertła stożkowego, żeby było ładnie i PRO)

Kupujesz 2x konektor męski, 2x konektor żeński,

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://f.allegroimg.com/original/01b313/ea8994fa42ffa381dc112fdbb80f&key=2b836773dfd2c7eb2b59fef6ecf60991f27dd0c9f24f8cd5d2e61f3b908100d1" width="640" />

lutujesz lub zaciskasz na dwa przewody o długości około 7 cm i wpinasz się w oryginalną instalację tylnego gniazda.

Z przodu nie próbowałem zamontować, da się na pewno, miejsca od spodu jest dosyć bo przylutowałem do przedniego gniazda zasilanie CB. Nie chcę w tej chwili wyrywać oryginalnego gniazda dopóki jest całe i działa. Tylne gniazdo i gniazdo w bagażniku (kombi) po prostu mi się zniszczyły więc je wymieniłem na coś trwalszego niż kruchy oryginał GM. W bagażniku wpinam sobie router WiFi jak jadę w długa trasę, więc to gniazdo się bardzo przydaje :)

Edited by kemoth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Coraz bardziej się do tego majstrowania przekonuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gniazdo zapalniczki w VC jest jakieś takie dziwne. Ze 4 różne ładowarki podłączałem i nigdy do końca stabilnie nie siedziały. Wystarczy dobry wybój albo ręką ruszyć i rozłącza się. Albo miałem kiepskie wtyczki albo ten typ tak ma. A, że sporadycznie z niego korzystam, to za bardzo mi nie przeszkadza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem to samo - zrobiłem tak:

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Fajnie to wygląda ale pewnie jest trochę roboty przy tym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze 2 godz pilowania bo to oryginalna zaslepka - fakt ze mialem dobrej jakosci pilniczki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja u siebie zrobiłem tak i teraz jest święty spokój.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Możesz coś więcej napisać jak to zrobiłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zasadzie z grubsza wszystko widać.

Jak chodzi o zaślepkę to Odrysowalem flamastrem gdzie maja znajdować się otwory, wstępnie wypaliłem lutownica a potem to już pilniczki i dopieszczanie.

calosc trzyma się na oryginalnych zaczepach. Trzeba wiec dobrze wszystko rozmierzyc żeby nie niszczyć nic od tylu. Przyda się przy montażu w kokpicie.

Jesli chodzi o stronę elektryczna to kupiłem jakaś markową ładowarkę na dwa USB. Zasilanie pociagnalem z tylnej zapalniczki. Porty usb ( a właściwie jeden podwójny ) odlutowalem od płytki przedłużyłem kabelkami i wkleiłem / zalałem klejem na gorąco właśnie w zaślepkę. Trzeba tu zwrócić uwagę na porty żeby je odseparować od kleju i ich nie pozaklejać.

sama ładowarka ( płytka elektroniki) znajduje się gdzieś w okolicy lewarka biegów przymocowana do tunelu powietrznego. Kupowałem markową ładowarkę aby mieć pewność ze to będzie na prawdę ładować.

Jesli na ten moment miałbym coś podpowiadać to pokusiłbym się jeszcze o wykonanie podświetlenia od wewnątrz portów USB choć nie jest to konieczne bo oświetlane są one przez żarówkę w lusterku wstecznym.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za opis, teraz już wszystko jasne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...