Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
xshinigamix

Uszczelka kolektora z18xe

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam.Mam taki problem z vectra c gts 1.8 lpg z18xe,przebieg 230ty...Mianowicie przy porannym odpalaniu faluje od 850 d0 1400 obrotow przez ok 5sek potem ustaję.Gaz założony zaraz po kupnie(demontaż kolektora był)Nie wiem co jest grane ...wymieniłem swiece dwa razy(jednoelektrodowe,wieloektrodowe)nowa sonda ntk,sprawdzany katalizator plus nowa uszczelka,przepustnica czyszczona plus odetkany kanaliki (zgodnie z opisami na forum),przepływka pomieniana...i nic.Myśle,ze może być to uszczelka bo nie była niczym smarowana tylko wyczyszczone wszystko i na sucho...Co do objawów na ciepłym to na beznynie ma korekty na plus,a spalanie na jałowym bez klimy ok 1l/h.CZy istenieja jakies uszczelki od starszym modeli np z włokna lub czegoś podobnego ??Pozdrawiam

Edytowano przez xshinigamix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolektor od nowa uszczelniniony i nić nie pomogło...Pewnie poleci zmiana simteca 71 na 71.6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze bym próbował podmianę przepustnicy. Czyszczenie nie zawsze daje rezultaty. Świece 1 elektrodowe. Nie NGK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może kupie przepustnicę z młodszego modelu astry ....Co do tego sterownik to znajomy miał sporo przypadków z tymi simtecami 71.1  podobno 71.5 i 71.6 sporo lepsze...Jeszcze będe miał problem z mimośrodami na tył...sa jakieś zamienniki czy tylko ori ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę o Simtecach. Napisałeś, że masz na jałowym 1 l/h. Ja mam 1,2 z klima do 1,4. Podłącz pod fejs i sprawdź parametry bo tak nie wiadomo jak porównać, doradzić, a Ty będziesz części wymieniał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parametry juz sprawdzałem diagnostykiem staga,podróbka delphi.Simteca nowszego juz załatwiłem a ziomek ma go przeprogramować.Gaz zamim ustawiełm to z 2h trzeba było jeżdzić kiedy inne vectry z tym samy silnikiem w poł godziny były lepiej ustawione niż moja...Ten z żeberkami to stary simtec który sie niby psuje.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dlaczego nie ngk? i 1 elektrodowe?  ja u siebie 1.8 mam NGK BKR5EQUPA 4 elektrodowe. i auto smiga nie przerywa i buta ma.

Edytowano przez jarcio_1001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1l/h to dobrze ja u siebie na rozgrzanym tak mam ana klimie na 5 stopniu mam 1.6l/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Do tego silnika nie zakłada się 4 elektrodowych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załóż 1 to się przekonasz. A czemu nie NGK ? Mają inną przerwę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

ok przy nastepnej wymianie za okolo 15tys zaloze 1 elektrodowe... a podpowiedz mi jaka bedzie roznica?? podasz nr GM swiec?

 

nawet w tym temacie:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zubek napisał:

te też nie są prawidłowe do tego motoru

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/uploads/emoticons/default_smile.png" srcset="" width="20" />

Jeśli już NGK to powinny być: BKR5EQUPA

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

BKR5EK szły do VB....

Edytowano przez jarcio_1001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro Ci podam bo z fona piszę i tak mi ciężko idzie  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest zauważalna. Lepiej pali. Ale sam ocenisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Mam teraz Brisk Premiu Evo i różnicy nie widać :PWcześniej były brisk silver i też ładnie chodził,zostało te falowanie na zimnym,postaram się nagrać filmik.

Edytowano przez xshinigamix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1 czy 4 elektrodowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jeszcze Brisk są ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Wieloelektrodowe,można kupić w Łodzi .Te Silvery sa sporo tańsze,testowałem w wielu autach i sprawdzają się.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez xshinigamix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

.

Edytowano przez xshinigamix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i smiga? a kolega cretux poleca 1 elektrodowe :P kazdy ma swoj gust :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Smiga normalnie,może troche lepiej(pacebo?),cewka nieoryginalna era.Płaciłem 150zł a tańsze silvery jednoelektrodowe ok 50zl.Wcześniej były boscha wieloelektrowe i po złożeniu gazu potrafił zgasnąć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo lpg dlatego wieloeketrodowe.. tak pewnie zalecil ci gaziarz co??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem bosch 4 elektrodowe. Włożyłem 1 GM. I super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a masz lpg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

gaziarzem sam jestem,ale znajomy z hutrowni polecił mi brisk evo na swoim doświadzeniu i tyle,na silverach tez poprawnie działał,przerwa 0.7mm.Co do ngk to sam nie polecam bo potrafią dostawać przebić na porcelanie i troche już zmieniłem ich :PNgk to tylko z wybitym made in Japan a nie france.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×