Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
xshinigamix

Uszczelka kolektora z18xe

Recommended Posts

Witam.Mam taki problem z vectra c gts 1.8 lpg z18xe,przebieg 230ty...Mianowicie przy porannym odpalaniu faluje od 850 d0 1400 obrotow przez ok 5sek potem ustaję.Gaz założony zaraz po kupnie(demontaż kolektora był)Nie wiem co jest grane ...wymieniłem swiece dwa razy(jednoelektrodowe,wieloektrodowe)nowa sonda ntk,sprawdzany katalizator plus nowa uszczelka,przepustnica czyszczona plus odetkany kanaliki (zgodnie z opisami na forum),przepływka pomieniana...i nic.Myśle,ze może być to uszczelka bo nie była niczym smarowana tylko wyczyszczone wszystko i na sucho...Co do objawów na ciepłym to na beznynie ma korekty na plus,a spalanie na jałowym bez klimy ok 1l/h.CZy istenieja jakies uszczelki od starszym modeli np z włokna lub czegoś podobnego ??Pozdrawiam

Edited by xshinigamix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolektor od nowa uszczelniniony i nić nie pomogło...Pewnie poleci zmiana simteca 71 na 71.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze bym próbował podmianę przepustnicy. Czyszczenie nie zawsze daje rezultaty. Świece 1 elektrodowe. Nie NGK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może kupie przepustnicę z młodszego modelu astry ....Co do tego sterownik to znajomy miał sporo przypadków z tymi simtecami 71.1  podobno 71.5 i 71.6 sporo lepsze...Jeszcze będe miał problem z mimośrodami na tył...sa jakieś zamienniki czy tylko ori ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze słyszę o Simtecach. Napisałeś, że masz na jałowym 1 l/h. Ja mam 1,2 z klima do 1,4. Podłącz pod fejs i sprawdź parametry bo tak nie wiadomo jak porównać, doradzić, a Ty będziesz części wymieniał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parametry juz sprawdzałem diagnostykiem staga,podróbka delphi.Simteca nowszego juz załatwiłem a ziomek ma go przeprogramować.Gaz zamim ustawiełm to z 2h trzeba było jeżdzić kiedy inne vectry z tym samy silnikiem w poł godziny były lepiej ustawione niż moja...Ten z żeberkami to stary simtec który sie niby psuje.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dlaczego nie ngk? i 1 elektrodowe?  ja u siebie 1.8 mam NGK BKR5EQUPA 4 elektrodowe. i auto smiga nie przerywa i buta ma.

Edited by jarcio_1001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1l/h to dobrze ja u siebie na rozgrzanym tak mam ana klimie na 5 stopniu mam 1.6l/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Do tego silnika nie zakłada się 4 elektrodowych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dlaczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załóż 1 to się przekonasz. A czemu nie NGK ? Mają inną przerwę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok przy nastepnej wymianie za okolo 15tys zaloze 1 elektrodowe... a podpowiedz mi jaka bedzie roznica?? podasz nr GM swiec?

 

nawet w tym temacie:

Please login or register to see this quote.

zubek napisał:

te też nie są prawidłowe do tego motoru

Please login or register to see this image.

/uploads/emoticons/default_smile.png" srcset="" width="20" />

Jeśli już NGK to powinny być: BKR5EQUPA

Please login or register to see this link.

BKR5EK szły do VB....

Edited by jarcio_1001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro Ci podam bo z fona piszę i tak mi ciężko idzie  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różnica jest zauważalna. Lepiej pali. Ale sam ocenisz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam teraz Brisk Premiu Evo i różnicy nie widać :PWcześniej były brisk silver i też ładnie chodził,zostało te falowanie na zimnym,postaram się nagrać filmik.

Edited by xshinigamix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1 czy 4 elektrodowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jeszcze Brisk są ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wieloelektrodowe,można kupić w Łodzi .Te Silvery sa sporo tańsze,testowałem w wielu autach i sprawdzają się.

Please login or register to see this attachment.

Edited by xshinigamix

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by xshinigamix

Share this post


Link to post
Share on other sites

i smiga? a kolega cretux poleca 1 elektrodowe :P kazdy ma swoj gust :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Smiga normalnie,może troche lepiej(pacebo?),cewka nieoryginalna era.Płaciłem 150zł a tańsze silvery jednoelektrodowe ok 50zl.Wcześniej były boscha wieloelektrowe i po złożeniu gazu potrafił zgasnąć :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo lpg dlatego wieloeketrodowe.. tak pewnie zalecil ci gaziarz co??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Miałem bosch 4 elektrodowe. Włożyłem 1 GM. I super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a masz lpg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

gaziarzem sam jestem,ale znajomy z hutrowni polecił mi brisk evo na swoim doświadzeniu i tyle,na silverach tez poprawnie działał,przerwa 0.7mm.Co do ngk to sam nie polecam bo potrafią dostawać przebić na porcelanie i troche już zmieniłem ich :PNgk to tylko z wybitym made in Japan a nie france.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...