Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Majkel36

Nierówna praca silnika, szarpnie podczas jazdy

Polecane posty

Witam wszystkich. 

Mam problem z tajemnicza usterka w mojej viki c 1.9 cdti. Usunięty jest dpf i zaslepiony egr oraz wyłączone klapy. Tajemnicza usterka objawia się tym że auto szarpie podczas jazdy, praktycznie na każdym biegu do tego doszła nierówna praca silnika na postoju. Przez to wymienione zostały wszystkie przeguby i prawa półoś bo te szarpnie je doszczętnie zniszczylo. Auto potrafi w trakcie jazdy jak i na postoju nagle zgasnac ale odpala na dotyk. Komputer nie pokazuje żadnego błędu co dodatkowo komplikuje wykrycie usterki. Obstawiam czujnik położenia wału ale nie wiem czy to dobry strzał. Może ktoś miał podobne problemy i udało mu się je rozwiązać? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może zapchany filtr paliwa skoro gaśnie? albo świece do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Filtr paliwa wymieniany był jakieś 5 tys km temu, tzn pewnosci nie mam ze to zrobili ale to zlecalem przy okazji wymiany oleju. Problemów z odpaleniem nie mam, pali na dotyk, problem zaczyna się podczas jazdy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja innych pomysłów nie mam ale mechanikiem też nie jestem więc niewiele więcej pomogę ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kostka trzeciego wtrysku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynym ratunkiem będzie wgranie starego programu z dpf i odczytanie błędów.Dlatego po usunięciu dpf mechanik wgrywa program który ma pousuwane tabele błędów,aby się "decha" nie świeciła i auto nie przechodziło w tryb awaryjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w ramkach coś siedzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×