Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
PerunPL

Problem po wymianie silnika... kontrolka asp i zegary w dół

Polecane posty

Witam zacznę od tego że nie bardzo wiem gdzie umieścić temat... jeśli popełniłem błąd proszę moderatora o zmianę/przeniesienie tematu.

A więc zacznijmy od opowieści....

Bohater : VECTRA C sedan 1.8 benzyna 2003r. + LPG LandiRenzo /Levato

W miesiącu marcu zaczęły się problemy check engine i brak mocy... brak sprężania na dwóch cylindrach ...następnie powolne kopcenie
DIAGNOZA1: uszczelka pod głowicą
NAPRAWA: po rozebraniu okazało się że rozleciał się tłok i porysował blok silnika, a głowica pękła...

DIAGNOZA2: remont lub wymiana silnika... moja decyzja padłą na wymianę silnika
czekałem w sumie 8 tygodni na wymianę... dwa razy warsztat wsadzał silnik ponieważ pierwszy okazał sie w gorszym stanie niż poprzedni... przy okazji jak już tyle stał kazałem wymienić sprzęgło (komplet), cewkę... świece...

Ok silnik po wymianie nie mogę powiedzieć ok po  ponad dwóch tysiącach km nie musiałem ani dolewać oleju i ciągle jest ładny miodowy kolor...
no tak ale pojawiło się inne ale którego wczesniej nie miałem a przyznam że moja Viki przejechała ze mną 90 tyś km i nie miałem żadnego nawet najmniejszego problemu z dojazdem do celu... niestety po wymianie silnika moja viki zaczeła cierpieć na następującą dolegliwość i to jest główny problem dla którego założyłem ten temat:

Zatem... w trakcie jazdy najczęściej po zmianie biegu zapala się ASP.... następnie wszystkei zegary idą w dół... pojawia się symbol "F" na komputerze pokłądowym a na mini wyświetlaczu obok zegarów mam symbol kierownicy...

z tego co zauważyłem dzieje sie to tylko i wyłącznie po zmianie biegów .... czasem zdarza sie jeszcze szarpnięcie...

Auto jedzie ale nie ma wspomagania i w każdej chwili może mi zgasnąć...

Następnie wyciągam kluczyk ... później wsadzam ponownie czekam 30sek lub dłużej i dopiero mogę odpalić...

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×