Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
PerunPL

Problem po wymianie silnika... kontrolka asp i zegary w dół

Recommended Posts

Witam zacznę od tego że nie bardzo wiem gdzie umieścić temat... jeśli popełniłem błąd proszę moderatora o zmianę/przeniesienie tematu.

A więc zacznijmy od opowieści....

Bohater : VECTRA C sedan 1.8 benzyna 2003r. + LPG LandiRenzo /Levato

W miesiącu marcu zaczęły się problemy check engine i brak mocy... brak sprężania na dwóch cylindrach ...następnie powolne kopcenie
DIAGNOZA1: uszczelka pod głowicą
NAPRAWA: po rozebraniu okazało się że rozleciał się tłok i porysował blok silnika, a głowica pękła...

DIAGNOZA2: remont lub wymiana silnika... moja decyzja padłą na wymianę silnika
czekałem w sumie 8 tygodni na wymianę... dwa razy warsztat wsadzał silnik ponieważ pierwszy okazał sie w gorszym stanie niż poprzedni... przy okazji jak już tyle stał kazałem wymienić sprzęgło (komplet), cewkę... świece...

Ok silnik po wymianie nie mogę powiedzieć ok po  ponad dwóch tysiącach km nie musiałem ani dolewać oleju i ciągle jest ładny miodowy kolor...
no tak ale pojawiło się inne ale którego wczesniej nie miałem a przyznam że moja Viki przejechała ze mną 90 tyś km i nie miałem żadnego nawet najmniejszego problemu z dojazdem do celu... niestety po wymianie silnika moja viki zaczeła cierpieć na następującą dolegliwość i to jest główny problem dla którego założyłem ten temat:

Zatem... w trakcie jazdy najczęściej po zmianie biegu zapala się ASP.... następnie wszystkei zegary idą w dół... pojawia się symbol "F" na komputerze pokłądowym a na mini wyświetlaczu obok zegarów mam symbol kierownicy...

z tego co zauważyłem dzieje sie to tylko i wyłącznie po zmianie biegów .... czasem zdarza sie jeszcze szarpnięcie...

Auto jedzie ale nie ma wspomagania i w każdej chwili może mi zgasnąć...

Następnie wyciągam kluczyk ... później wsadzam ponownie czekam 30sek lub dłużej i dopiero mogę odpalić...

 

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...