Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
przemoo7

Wiatrak nie przestaje chodzić po wyłączeniu auta

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam.

 

Mam taki problem z Vectra B 1.8 16V 115KM X18 wersja z klimą, że po jeździe przy której płyn chłodzący nagrzeje się do temperatury ponad 90C i włączy się drugi bieg wiatraka, to po zatrzymaniu i zgaszeniu auta wiatrak cały czas chodzi. Będzie tak chodził aż padnie akumulator. Przekaźnik pod maską od II biegu wymieniłem na nowy ale to nie pomogło. Mam też na tym układzie II biegu wentylatora pobór prądu na postoju wynoszący 0.07A, jeśli rozłączę ten przekaźnik (z podłużnej skrzynki przekaźników przy akumulatorze R67) to pobór spada do 0,01A.

 

Co jest tego przyczyną? Co może być uszkodzone?

Edytowano przez przemoo7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Ja obstawiam któryś czujnik temperatury. Byś musiał po kolei odłączać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie gdzie dokładnie znajde czujnik temperatury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tutaj Masz zdjęcia, opis i testy:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

@Tasiol

po poście wnioskuje duże obeznanie z tematem, może ułatwisz mi sprawę, jeśli po jeździe (w której temperatura przekroczy 90C) wentylator cały czas pracuje i nie rozłącza się po kilkudziesięciu sekundach to co jest tego przyczyną?

I to może być ta sama przyczyna co do pobierania prądu na postoju? Jeśli wyjmę przekaźnik R67 to pobór prądu na postoju spada prawie do 0.

 

Edit.

Odłaczalem wlasnie po kolei przewody od czujnikow, ale pobor pradu nie spadl w zadnym przypadku. Czy to mozliwe ze przewod jest przetarty na odcinku przełacznik R67 - wentylator silnika i tam gdzies jest zwarcie ktore pobiera prad?

Edytowano przez przemoo7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×