Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
przemoo7

Wiatrak nie przestaje chodzić po wyłączeniu auta

Recommended Posts

Witam.

 

Mam taki problem z Vectra B 1.8 16V 115KM X18 wersja z klimą, że po jeździe przy której płyn chłodzący nagrzeje się do temperatury ponad 90C i włączy się drugi bieg wiatraka, to po zatrzymaniu i zgaszeniu auta wiatrak cały czas chodzi. Będzie tak chodził aż padnie akumulator. Przekaźnik pod maską od II biegu wymieniłem na nowy ale to nie pomogło. Mam też na tym układzie II biegu wentylatora pobór prądu na postoju wynoszący 0.07A, jeśli rozłączę ten przekaźnik (z podłużnej skrzynki przekaźników przy akumulatorze R67) to pobór spada do 0,01A.

 

Co jest tego przyczyną? Co może być uszkodzone?

Edited by przemoo7

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ja obstawiam któryś czujnik temperatury. Byś musiał po kolei odłączać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wie gdzie dokładnie znajde czujnik temperatury?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tutaj Masz zdjęcia, opis i testy:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

@Tasiol

po poście wnioskuje duże obeznanie z tematem, może ułatwisz mi sprawę, jeśli po jeździe (w której temperatura przekroczy 90C) wentylator cały czas pracuje i nie rozłącza się po kilkudziesięciu sekundach to co jest tego przyczyną?

I to może być ta sama przyczyna co do pobierania prądu na postoju? Jeśli wyjmę przekaźnik R67 to pobór prądu na postoju spada prawie do 0.

 

Edit.

Odłaczalem wlasnie po kolei przewody od czujnikow, ale pobor pradu nie spadl w zadnym przypadku. Czy to mozliwe ze przewod jest przetarty na odcinku przełacznik R67 - wentylator silnika i tam gdzies jest zwarcie ktore pobiera prad?

Edited by przemoo7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...