Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kamilmasta3

Po tankowaniu nie chce opdalić

Polecane posty

WWitam posiadam Vectre c z 2006 r i mam taki problem ,że jak zatankuje auto i chce z stacji odjechać to nie moge auta odpalić dopiero odpala za 3 razem .Problem jest tylko podczas tankowania.proszę o pomoc .silnik to 1.8 140 koni z18xer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy problem występuje po tankowaniu do pełna? Był taki temat, co prawda o 2.8T, ale dotyczył problemu właśnie z odpalaniem po tankowaniu do pełna. Poszukaj go i wklej tu link, przyda się. Z tego co pamiętam przyczyną była dosłownie jakaś pierdółka, chyba jakiś zaworek.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne ile się zatankuje nawet zatankujesz 5 litrów a w baku rezerwa i to samo się dzieje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taka myśl mi przyszła do głowy. Może w momencie kiedy odkręcasz korek zbiornika, to paliwa się cofa i musisz od nowa napompować, żeby zapalić. A gdy już zapali, to trzyma ciśnienie do momentu aż znowu nie odkręcisz. No bo co może być innego :mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A czy nie jest czasem tak, że jak przekręcisz na zapłon to pompka paliwa zaczyna pracować? Wtedy jakby paliwo się cofało to pompka by nabiła ciśnienie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kamilmasta3 pisał, że za 3 razem mu odpala. Wygląda jakby paliwo się cofało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak rozumiem to, chodziło mi o fakt, że jak przekręci na zapłon, ale nie kręci rozrusznikiem, to czy pompka już wtedy pracuje? Bo jeżeli tak jest to jak dłużej przytrzyma na zapłon i auto odpali normalnie to będzie pewne że cofa się paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy jak włanczasz zaplon to pompka sie wlancza  bo jak mialem vb to 3 razy wymienialem bo sie przegrzewa jak sie tankuje samochod za 30 zeta mechanik powiedzial ze jak posiadam pompke w zbiorniku nie wazne jaki model auta to mnimum paliwa musi byc 10 l aby sie nie przegrzewala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W zależności po ile jest paliwo ;) Jak w tym powiedzeniu: mnie podwyżki paliwa nie interesują, bo i tak tankuję za 50 zł :D A tak na poważnie, to pierwsze słyszę o tym min 10 l. Miałem VB i nie raz prawie pusto było. Musi być min. paliwa, żeby było smarowanie. Raz kiedyś zatarłem pompkę w OA, bo miałem pusto w zbiorniku, a jeździłem na LPG. Ale nigdy nie słyszałem o przegrzewaniu się pompki. Fakt, że zatarłem drugi raz po zakupie obecnej VC, ale trafiłem na tak kiepskie paliwo, że szlag ją trafił, a pół zbiornika było szlamu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi mechanik powiedzial ze sam przeplyw paliwa przez pompke nie wystarczy musi byc tez odpowiednio zanuzona w zbiorniku dlatego umieszczona jest w takim koszu  z nacietym rowkiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak pisałem, nie słyszałem o tym i nie mówię, że nie ma racji. Ale nigdy z taką opinią się nie spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spoko mi przez jazde na duzej rezerwie poszly 3 pompki a 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak odkrece korek od wlewu paliwa i zakręcę bez tankowania to odpala normalnie a jak tylko zatankuje to jest ten problem.dzisiaj odpalił dopiero po dodaniu gazu i jak puściłem obroty były ok.30 tysięcy parę sekund i wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może układ zapowietrzony albo zasyfiony i w momencie tankowania pcha do układu ? :mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy jest zassanie powietrza przy odkrecaniu korka paliwa ? moze przewod odpowietrzajacy zbiornik tez mozna wymienic filtr paliwa zobaczyc co bedzie sie dzialo

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego zassania właśnie.filtr balowa wymieniony miesiąc temu i żadnej różnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×