Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamilmasta3

Po tankowaniu nie chce opdalić

Recommended Posts

WWitam posiadam Vectre c z 2006 r i mam taki problem ,że jak zatankuje auto i chce z stacji odjechać to nie moge auta odpalić dopiero odpala za 3 razem .Problem jest tylko podczas tankowania.proszę o pomoc .silnik to 1.8 140 koni z18xer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy problem występuje po tankowaniu do pełna? Był taki temat, co prawda o 2.8T, ale dotyczył problemu właśnie z odpalaniem po tankowaniu do pełna. Poszukaj go i wklej tu link, przyda się. Z tego co pamiętam przyczyną była dosłownie jakaś pierdółka, chyba jakiś zaworek.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ważne ile się zatankuje nawet zatankujesz 5 litrów a w baku rezerwa i to samo się dzieje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Taka myśl mi przyszła do głowy. Może w momencie kiedy odkręcasz korek zbiornika, to paliwa się cofa i musisz od nowa napompować, żeby zapalić. A gdy już zapali, to trzyma ciśnienie do momentu aż znowu nie odkręcisz. No bo co może być innego :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A czy nie jest czasem tak, że jak przekręcisz na zapłon to pompka paliwa zaczyna pracować? Wtedy jakby paliwo się cofało to pompka by nabiła ciśnienie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kamilmasta3 pisał, że za 3 razem mu odpala. Wygląda jakby paliwo się cofało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak rozumiem to, chodziło mi o fakt, że jak przekręci na zapłon, ale nie kręci rozrusznikiem, to czy pompka już wtedy pracuje? Bo jeżeli tak jest to jak dłużej przytrzyma na zapłon i auto odpali normalnie to będzie pewne że cofa się paliwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy jak włanczasz zaplon to pompka sie wlancza  bo jak mialem vb to 3 razy wymienialem bo sie przegrzewa jak sie tankuje samochod za 30 zeta mechanik powiedzial ze jak posiadam pompke w zbiorniku nie wazne jaki model auta to mnimum paliwa musi byc 10 l aby sie nie przegrzewala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W zależności po ile jest paliwo ;) Jak w tym powiedzeniu: mnie podwyżki paliwa nie interesują, bo i tak tankuję za 50 zł :D A tak na poważnie, to pierwsze słyszę o tym min 10 l. Miałem VB i nie raz prawie pusto było. Musi być min. paliwa, żeby było smarowanie. Raz kiedyś zatarłem pompkę w OA, bo miałem pusto w zbiorniku, a jeździłem na LPG. Ale nigdy nie słyszałem o przegrzewaniu się pompki. Fakt, że zatarłem drugi raz po zakupie obecnej VC, ale trafiłem na tak kiepskie paliwo, że szlag ją trafił, a pół zbiornika było szlamu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi mechanik powiedzial ze sam przeplyw paliwa przez pompke nie wystarczy musi byc tez odpowiednio zanuzona w zbiorniku dlatego umieszczona jest w takim koszu  z nacietym rowkiem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak pisałem, nie słyszałem o tym i nie mówię, że nie ma racji. Ale nigdy z taką opinią się nie spotkałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko mi przez jazde na duzej rezerwie poszly 3 pompki a 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak odkrece korek od wlewu paliwa i zakręcę bez tankowania to odpala normalnie a jak tylko zatankuje to jest ten problem.dzisiaj odpalił dopiero po dodaniu gazu i jak puściłem obroty były ok.30 tysięcy parę sekund i wróciło do normy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może układ zapowietrzony albo zasyfiony i w momencie tankowania pcha do układu ? :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy jest zassanie powietrza przy odkrecaniu korka paliwa ? moze przewod odpowietrzajacy zbiornik tez mozna wymienic filtr paliwa zobaczyc co bedzie sie dzialo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma żadnego zassania właśnie.filtr balowa wymieniony miesiąc temu i żadnej różnicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...