Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam Panowie. Coś mi zaczęło porządnie trzeszczeć w tylnym zawieszeniu. Zdjąłem koło, trochę poszarpałem góra, dół, porządnie trzeszczy przy nawet lekkim podniesieniu koła jak samochód był na lewarku i na moje ucho wychodzi, ze to ta tulejka na załączonym zdjęciu. Mam nadzieję, ze dobrze to napisalem że ten wahacz to banan. Teraz takie pytanko do Was, dam radę sam wymienić tą tulejkę? Coś jeszcze bym potrzebował oprócz kluczy? Jakiś ściągacz/wciskacz żeby ją wyjąć i później wcisnąć? Jak wygląda wymiana tej tulei?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Method

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem nie dawno u siebie. Druga osoba może sie przydać do przytrzymania nakrętki podczas odkręcania śruby. Lepiej kup cały wachacz. Koszt nie duży. Jak siada Ci jedna strona polecam aby wymienić z obu. Jak masz pojęcie o mechanice to poradzisz sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wahacz lemfordera 285 zł jeżeli na dobry patrzę, taki tani to nie jest, a jak mam kupić na allegro tańsze nie wiadomo jakiej jakości to wolę chyba wymienić same tuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeszczenie, pukanie objawia się najczęściej przez zużytą gumę tylnego drążka stabilizatora :) sprawdz porządnie (na progach słychać zazwyczaj) bo zmienisz wahacz i dalej to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja tam wolałbym same tuleje wymienić. Tuleja lemforder i robota mechanika wyjdzie taniej niż nowy banan. Te śruby w zawieszeniu to czasem tak mocno trzymają że bez pneumata ani rusz. Moim zdaniem nie warto ryzykować że rozgrzebiesz i nie skończysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

szarpiąc góra dół trzeszczenie dochodzi właśnie z tamtej strony, podważałem nawet tą tuleję breszką i lekki ruch i juz słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×