Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

roFLU

VC 1.8 B/LPG 122km. Wymiana oleju. Potrzeba płukanki silnika?

Polecane posty

Hej.
Zamierzam wymienić olej. Aktualnie jeżdżę na 10w40 mobil, chcę go zmienić na Valvoline MaxLife 10w40. Czytałem już temat odnośnie jaki olej do VC, lecz na jednym forum użytkownicy kazali zrobić płukankę silnika, że jest to potrzebne by nie narobić szkód w silniku. Co o tym sądzicie? Bez płukanki się obejdzie czy warto wypłukać?
Wymiana według tej karteczki wymiana powinna być zrobiona 2000km temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

gdzie takie bzdury piszą? nie narobisz szkód zmieniając mobil na valvo

Edytowano przez Adrian M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając o lejach nie mogłeś zadać tam pytania  ? tylko zakładać kolejny temat !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czytając ten temat o olejach to można zgłupieć. Pisałem do moderatorów, żeby podzielić temat olejów na silniki bo to temat rzeka. Wracając to tematu. Kolego zalej 5W30 lub 5W40. Olej szybciej dojdzie na rozruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli zamiast jednego tematu z którego większość niczego nie wywnioskuje chcesz takich 19 ?

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A to jest jakiś problem ze strony technicznej ? Wydaję mi się, że jakby podzielił na silniki to każdy mógłby szybciej znaleźć, przeczytać i dodać coś od siebie. A jak sam widzisz i tak powstają dodatkowe tematy o oleju przy jakimś silniku. Widocznie tamten temat jest mało czytelny i za długi, żeby szukać opinii dla siebie. Ale to taki mój pomysł. Czy dobry, nie wiem. Może warto pomyśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

👏👏👏👏👏 

Co do płukanek to zdania są podzielone, albo pomoże albo zrobi gorzej.🤔 Osobiście nie testowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja też nie testowałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Edytowano przez Cretux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie po płukance poleciały uszczelnienia chłodniczki oleju w Z18XER.
Koszt wymiany 600zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie płukanki to taki chwyt marketingowy.

Czy zły nie, ale przy kilkunasto letnim silniku nagar uszczelnia wiele miejsc z których może lecieć olej po jej użyciu.

Oleje valvoline mają właściwości myjące, ale nie aż tak bardzo jak typowe płukanki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zmień obowiązkowo z 10 W na 5 W!

 

10 W to ja mam w drugim 27 letnim golfie:D

Edytowano przez 89neo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie ważne ile auto ma lat tylko w jakiej kondycji jest serce. Ja do swojej VB nalałem 10W40 kiedyś z niewiedzy i tak zrobiłem już 80tyś km przez 7lat. Żałuję do dzisiaj, że dałem namówić się gościowi na wymianie :( Dodam, że przywiozłem ją 7lat temu z Niemiec na full syntetyku i jeździła by tak do dzisiaj, gdyby nie ten błąd :( Było to moje pierwsze auto i się jeszcze dobrze nie znałem. Silnik jest dobry oleju nie łyka, 2.5 V6. Przebieg 268kkm, rocznik 98.

Chciałbym wrócić do 5w30 ale jest styk, że zrobię tylko gorzej.

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×