Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
pawel12345

dolny rozrzad balansowy vectra c 2.2 direct

Recommended Posts

witam kolegow mam pytanie co do dolnego rozrzadu w vectra c 2,2 direct czy mozliwe jest dzwonienie tego lancucha przy wlonczonej klimatyzacji na duzym biegu wentylatora ? gdy uzywam klimy np na 2 biegu to dzwonienie jest mniejsze . ale jeszcze to dzwonienie pojawia sie duzym zapotrzebowaniu na prad np przy zapalonych swiatłach i włonczonymwentylatorze na 4 biegu ale bez wlaczonej  klimy i nie wiem w czym szukac przyczyny. dodam ze po wyzej 2 tys obr na klimie czy na duzym obciazeniu pradu dzwonienia nie ma prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie łańcuch tylko alternator. Ani klimatyzacja ani obciążenie prądowe nie mają możliwości wpływać na pracę rozrządu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdejmij pasek osprzętu i uruchom auto wyeliminujesz wtedy altek, kompresor, napinacz paska.

Co do rozrządu balansu może hałasować, ale najpierw wyeliminuj potencjalnie inne podzespoły

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz w wekend zdejme pasek i dam znac  dziekuje za pomoc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jak? Wiesz już coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie zdejmowalem paska  bo caly czas sie jezdzi ale po czytaniu na forach i filmikach na youtubie wychodzi na to ze to alternator

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam dzisiaj zdjalem pasek i nastala cisza nic nie wydaje zadnego niepokojacego dzwieku ale po nasluchiwaniu u mechanika to okazuje sie ze to kolo pasowe sie juz konczy i ma lekkie bicia i luzy wymienimy zobaczymy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam powracam do tego niepokojacego dzwieku dzisiaj wymienilem kolo pasowe simering nowy pasek oraz nowa rolka napinacza i d*** metaliczny dzwiek jest nadal tylko troszke ciszej chyba przyjdzie zdjac pokrywe rozrzadu ciekawe czy nie pekl kturys z slizgow lancucha balansowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

be rewizji sie nie dowiesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

myslisz ze jak zdejmie sie pokrywe to bedzie widac usterke ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jeśli fizycznie będą uszkodzone ślizgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

auto pracuje cichutko na zimnym i na cieplym silniku tylko jak wloncze swiatla i nawiew na maxa to dopiero ten dzwiek sie pojawia i przy dodaniu gazu tak powyrzej 1500 wszystko ucicha ciekawe czy to nie sam napinacz paska tak nie dzwoni ta sprezyna w srodku i roznosi sie to dzwonienie w okolice klapy rozrzadu bo jak wymienialem sama rolke i napinacz mialem w reku to przy potrzasaniu nim byl taki odglos jakby rozsypanego lozyska dodam ze jak im potrzasalem to rolka byls odkrecona a i poza tym napinacz napina pasek dobrze ty u siebie ni miales czegos takiego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a odpaliłeś auto bez paska?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak odpalalem i tego dzwieku nie ma 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak odpalalem i tego dzwieku nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzwiek dochodzi centralnie z kola pasowego a kolo wymienilem i dalej to samo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli dźwięk z koła pasowego albo z okolic to za bardzo możliwości nie ma. Koło siedzi na klinie na wale uszczelnione zimeringiem a za nim koła zębate od rozrządu głównego i balastu dokręcone wszystko śruba. Żeby samo w sobie koło pasowe hałasowało to nie wiem jakim sposobem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jutro jade do mechanika na nasluch i zobaczmy co bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

 bylm na nasluchu u mechanika i oto diagnoza altek ok kompresor klimy ok wychodzi ze tak chalasuje metalicznym dzwiekiem sam napinacz paska im wiecej uzadzen wlanczamy klima dmuchawa na 4 itd to pasek zaczyna mniec opor i  zaczyna drzec napinacz i ta sprezyna w nim dzwoni i niesie ten odglos po calej pokrywie bo on przez nia jest przykrecony  do silnika  jutro zamawiam nowy napinacz febiego bedzie chyba ok. dzwonilem z tym problemem do aso a tam zdziwienie i odpowiedz te rozrzady sa bezobslugowe ale wytlumaczylem mu ze po zdjeciu paska jest cisza to powiedzial ze to nie rozrzad oraz zaden opor klimy czy alternatora przy duzym zapotrzebowaniu na prad nie ma wplywu na rozrzad . a pytajac o wymiane obydwuch lancuchow z czescmi to jak powiedzial mi cene to zpadlem z krzesla

 
  •  
  • Please login or register to see this link.

  •  
  • Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam ponownie klubowiczow wczoraj wymienilem napinacz paska wielorowkowego i ten niepokojacy dzwiek jeszcze bardziej ucichl ale jest nadal mechanik przy nasluchu nie stwierdzil ani altka ani kompresora sprerzarki juz mi rece opadaja kaska idzie a tu lekka poprawa pomuzcie panowie jeszcze zrobie dzisiaj zmiane oleju moze to cos pomoze ale wontpie chyba ze sie myle . ale jeszcze jedna mysl przychodzi mi do glowy czy ta pompa olejowa w pokrywie czy to nie jej wina . czy w ciemno wykrecic altek i sprerzarke klimy i dac do sprawdzenia . jest fajny filmik na jutubie ja rozbieraja i skladaja ten silnik tylko ze po  niemiecu i przygladajac sie  na rozrzad to prawde mowiac to niem ma tam co dzwonic bo jak bymial chalasowac to by chalaszowal tez z zalozony paskiem wielorowkowym  a u mnie bez paska jest cisza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...