Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jump23

Turbo późno załącza

Recommended Posts

Witam późno załącza mi się turbo ok 2700 obrotów zrobiłem test wezykow na krótko i tak samo przy normalnym połączeniu przez zawór n75 podobnie.Obstawiam uszkodzony zawór.Dodam że zero błędów w aucie sprawdzane op com.druga opcja to vacum pompa jakie powinno być ciśnienie na wyjściu do n75? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo gdzieś jest dziura. Te same objawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wężyki sprawdzałem są szczelne dziś pojawił się błąd p0243 zawór n75 po skasowaniu błędu nie było ale jak odpialem kabel od zaworu zaraz się pojawił więc obstawiam ten zawór coś nie trzyma ciśnienia moim zadniem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie jakieś inne pomysły zawór n75 wymieniony dalej to samo był dziś na chwilę błąd p0243-5b skasowane I już się nie pojawił 

Może to gruszka na turbo jest uszkodzona bo od 3tys turbo idzie pięknie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje się że usterka leży po stronie mechanicznej 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj rozruszać kierownicę spalin turbiny strzykawką,może jak zowór n75 długo był niesprawny to ona się zapiekła

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie taka zabawa trwała 2 tygodnie ale się udało i turbo chodzi już z rok czasu bez problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro będzie to rozkręcane I próba rozruszania jeśli nie to rozbiórka turbo I czyszczenie geometrii 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zawór pracuje ok sprawdzone ciśnienie jest ok moim zdaniem zapieczone sterowanie turbo lub gruszka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym się wstrzymał z rozbiórką bo minimalnie źle złożysz sztangę i ci będzie albo przeładowywał albo niedoładowywał.Strzykawką nic nie ryzykujesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałem strzykawka słychać że chodzi ale nie wiem czy otwiera do końca 

Ciśnienie zadane 120kPa

A ciśnienie lądowanie 95kPa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro jak dojdziemy do turbo sprawdzi się strzykawki czy otwiera na maxa geometrię jak coś będzie próba rozruszania za pomocą jakiegoś zmywacxa do hamulców I odrdzewiacza 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie turbo rozkręc,nie ruszaj sztangi tej śrubki, Sciag zawleczke że sztangi i rozkręcisz turbo i wyczyścisz 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto się odblokowalo samo poczyscilem dziś preparatem w dolot I kilka godzin później jak pojezdzilem puscilo turbo idzie od ok 1900 obrotów ale I tak będę to czyścić w wolnym czasie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...