Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jump23

Turbo późno załącza

Polecane posty

Witam późno załącza mi się turbo ok 2700 obrotów zrobiłem test wezykow na krótko i tak samo przy normalnym połączeniu przez zawór n75 podobnie.Obstawiam uszkodzony zawór.Dodam że zero błędów w aucie sprawdzane op com.druga opcja to vacum pompa jakie powinno być ciśnienie na wyjściu do n75? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo gdzieś jest dziura. Te same objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wężyki sprawdzałem są szczelne dziś pojawił się błąd p0243 zawór n75 po skasowaniu błędu nie było ale jak odpialem kabel od zaworu zaraz się pojawił więc obstawiam ten zawór coś nie trzyma ciśnienia moim zadniem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś inne pomysły zawór n75 wymieniony dalej to samo był dziś na chwilę błąd p0243-5b skasowane I już się nie pojawił 

Może to gruszka na turbo jest uszkodzona bo od 3tys turbo idzie pięknie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się że usterka leży po stronie mechanicznej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj rozruszać kierownicę spalin turbiny strzykawką,może jak zowór n75 długo był niesprawny to ona się zapiekła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie taka zabawa trwała 2 tygodnie ale się udało i turbo chodzi już z rok czasu bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro będzie to rozkręcane I próba rozruszania jeśli nie to rozbiórka turbo I czyszczenie geometrii 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zawór pracuje ok sprawdzone ciśnienie jest ok moim zdaniem zapieczone sterowanie turbo lub gruszka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się wstrzymał z rozbiórką bo minimalnie źle złożysz sztangę i ci będzie albo przeładowywał albo niedoładowywał.Strzykawką nic nie ryzykujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem strzykawka słychać że chodzi ale nie wiem czy otwiera do końca 

Ciśnienie zadane 120kPa

A ciśnienie lądowanie 95kPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro jak dojdziemy do turbo sprawdzi się strzykawki czy otwiera na maxa geometrię jak coś będzie próba rozruszania za pomocą jakiegoś zmywacxa do hamulców I odrdzewiacza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie turbo rozkręc,nie ruszaj sztangi tej śrubki, Sciag zawleczke że sztangi i rozkręcisz turbo i wyczyścisz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto się odblokowalo samo poczyscilem dziś preparatem w dolot I kilka godzin później jak pojezdzilem puscilo turbo idzie od ok 1900 obrotów ale I tak będę to czyścić w wolnym czasie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×