Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jacobs

Listwa zaplonowa

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam szanownych forumowiczow.  Mam z18xe vectre c zagazowana -opcja niecale 125 koni.  Podczas podrozy nad morze w trakcienjazdy samochod stracil moc i zaczal chodzic jak traktor- pierdzial na 3 garach.  Myslalem ze to swiecen,  ktore nowe zalozylem 3 tys km wczesniej.  Wymienilem je i kultura jazdy sie poprawila ale nie do konca,  gdyz mi tez przerywalo ale na niskich obrotach.   jednak podczas wymiany swiec zwrocilem uwage na listwe zaplonowa,  gdyz w bledzie wyskoczylo mi wypadanie zaplonu na 4 cylindrze.  I znalazlem takiego kwiatka.  W zdjeciu przeslanym mam  tak mi sie wydaje wypalona dziure w fajce nr 4. Patrzac na blok silnika w miejscu gdzie ta fajka njest wlozona widac,  ze na bloku silnika tez jest slad po tzw przebiciu.  Prosze o porade czy to pierdzenie silnika na 3 garach moze byc spowodowane  taka mala dziurka???? Dodatkowo mialem swiece bosh zalozone wczesniej 4 elektrodowe a od 3 tys km tylko  1 elektrodowe ale tez bosh.  Prosze o porade,  jaka kupic listwe,   zeby po prostu auto dalej mi jezdzilo niezawodnie,  bo czytalem,  ze Delphi listwa zaplonowa tez juz podobno trwala nie jest. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Jacobs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kup jakiejś dobrej firmy. Jeśli chodzi o cewki zapłonowe i świece to zakładam do każdego pojazdu NGK. Polecam. Odpowiedniki świec muszą zgadzać się z tymi, które zaleca producent, czyli raczej żadne kilkuelektrodowe. Świece dobierzesz sobie wg katalogu :)

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Cewka albo oryginał:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

albo zamiennik:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Świece oryginalne:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Edytowano przez Cretux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Lepiej nie zakładać

 

 

Edytowano przez Cretux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kupilem uzywke z anglika, ktory mial to samo oznaczenie silnika :) i od kilku dni spokój i działa , wiec stara listwa zaplonowa poszla sie rabac.  Jak mi ta siadzie to kupie ta nowa DELPHI co zaproponowałes. Dzieki za podpowiedź. a ktoś sie bawił w spawanie plastikiem, plastiku z listwy? Pytam czysto teoretycznie czy komus przeszła takaa mysl???

Edytowano przez Jacobs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pierwsze słyszę, świece mam w motocyklach, w dwóch vectrach i jestem zadowolony. W VC mam też trzy cewki NGK i śmigają trzeci rok aż miło (66 tyś km). 😀 Grunt to żeby odpowiednie sobie dobrać.

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No ja też pierwsze słyszę, tym bardziej, że wcześniej używałem w innych autach NGK. Ale skoro były u kogoś problemy, to może lepiej nie zakładać niż później znowu szukać przyczyny co jest nie tak. Ale jak są dostępne oryginały za spoko kasę, to po co szukać innych. Widocznie nie wszystko się sprawdza w VC. Podobnie jak sprawa z przednimi amorami KYB. Dobra firma, używałem nie raz, a potrafią stukać w VC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie widziałem na forum, żeby ktoś spawał. I raczej nie sądzę, żeby się ktoś w to bawił. Tym bardziej, że nie są to jakieś wielkie pieniądze. Parę osób ostatnio zakładało Delphi w naszym silniku i chwalą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może być. Poza tym wszędzie, zawsze znajdzie się jakaś wadliwa sztuka. 

Kolego wywal tą cewkę w cholerę, bo zaraz zejdziemy na szlifowanie elektrod świec pilnikiem. To już nie te czasy, kiedy brakowało części i np. zużyte tarcze hamulcowe przetaczało się na tokarce 😀 Jakiś temat tu obok był co gość odkrył podklejoną cewkę w samochodzie :D

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×