Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

najmro

Różnice między silnikami

Recommended Posts

Witam,

Jakie są różnice między 1.6 180KM a 1.6 170KM oczywiście wersje turbo.

Czy tylko zmienili moc?

Jakie skrzynie biegów występuje z tymi silnikami.

Oczywiście w wersji polifcie.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam chociaż na 100% pewny nie jestem to różnią się tylko softem a skrzynie chyba te same ale skrzynie już lepiej z VINu

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie jakie tam są skrzynie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulubiona M32 :)

W insigniach M32 występuje:

  • A14 NET
  • A16 LET, A16 XER, A16 XHT
  • A20 DT, A20 DTC, A20 DTJ, A20 DTL
  • B14 NET

W Vectrach/Signum:
 

  • Z19 DT, Z19 DTL
  • Z22 YH

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak właśnie myślałem że siedzią tam M32, a już byłem przygotowany na kupno benzyny.

Co dalej robić - nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

2.8 raczej nie ma m32😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ci, którzy jeździli sporo na ON ciężko ich przekonać do PB i odwrotnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle tylko że ja mam 4 kilometry do roboty i a mam po drodze dzieciaka do szkoły odwieźć, wiec auto jest potrzebne.

I co znowu diesel?

Panie jak tu żyć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A to jak się kręcisz w koło komina, to ON odpuść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam ale 1.8 w Insignii to jest dramat. Jeździłem, o masakro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a 2.0T ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam też do pracy 4km i jeżdżę Insignia A20DTH i co to ma do rzeczy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z tego co wiem, to diesel potrzebuje się rozgrzać, a na takich krótkich odcinkach nie zdąży. W sumie ON na kręceniu się po mieście mija się z celem. Ale to moje skromne zdanie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdżę nią od 2015 i nic się nie dzieje, od czasu do czasu jadę autostradą a tak tylko po mieście. Czasy kiedy się wierzyło że diesel jest tylko na trasy minęły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Chodzi o to, że diesel dłużej się nagrzewa niż benzyna i nie osiągnie optymalnej temp w mieście, a to nie jest dobre dla sinika. I nie ważne jaki diesel, stary czy nowy, bo zasada jest podobna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Duke_ mieszka w DE a tam 4km sie jedzie 1h więc silnik zdąży sie rozgrzać :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To na wstecznym jedzie ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robienie z M32 jeszcze gorszej niż jest. Skrzynia jak skrzynia ma wady, ale jak się używa jej z głową to swoje wytrzyma. W Fiatach też jest i jakoś ludzie z tym żyją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są przypadki, że ludzie jej nie naprawiają a zrobili setki tyś km :)

Ale nie bez powodu też są ludzie co nie zdązyli się nacieszyć autem a zrobili remont skrzyni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak, jadę 200m do przodu i 100m do tyłu aż dojadę do pracy

skrzynię mam F40

raz na jakiś czas wyskoczy mi komunikat jak np wczoraj

IMG_20180615_122434-1024x768.jpg

Zrobiłem na autostradzie ok 10-12 km i komunikat zniknął a więc dpf wypalony

Moim zdaniem ludzie PRZESADZAJĄ z tymi dieslami.

mam - jeżdżę krótkie i długie trasy - dpf nie wycięty bo po co - jestem zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat komunikat świadczy o przerywanych wypalaniach i średnio to dobrze. Filtr jest pełny i musi być wypalony bez względu na warunki. Jak dobrze kojarzę to ma napełnienie powyżej 100 %

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak masz rację i wtedy wyjeżdżam na autostradę i po kłopocie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeglądając strony niemieckie mam wrażenie, że ceny Insignii poliftowych, to jakiś koszmar. Niżnej 15000 tyś euro to nie znajdziesz.

A różnica miedzy dieslem a benzyną to średnio jakieś 2000-3000 tyś euro. Widać że diesel na zachodzie jest w odwrocie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w Polsce sprowadzane są za pół ceny 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I dobrze, że jesteś zadowolony. O to chodzi, żeby każdy z nas był zadowolony z własnego auta. Oby bezawaryjnie i radość sprawiało :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...