Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Dark22

Z22YH Wymieniony rozrząd, ponowna wymiana łańcucha i napinacza

Polecane posty

Witam,

posiadam Vectre C GTS 2.2 Direct 155KM Z22YH benzyna, data produkcji 17.08.2005, rok modelowy 2006.

Przebieg to 265 tyś km. autentyczny, olej lany cały czas 10w40.

Przy 260 tyś km zostały wymienione pierwszy raz dwa rozrządy 8 miesięcy temu.

Zestawy łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 33046 33042

Problemem jest głośny dzwięk silnika na zimnym który zaczął się z miesiąc czy dwa temu, po rozgrzaniu jest wszystko w porządku.

Mechanicy w serwisie stwierdzili że łańcuch był napięty czy za lużny już nie pamiętam i wsadzili swój napinacz, silnik ucichł ale nie do końca i że do wymiany jeszcze znowu łancuch.

plus że pompa od ciśnienia oleju do wymiany i chcą abym zakupił używaną oni tą co jest uszczelnili.

Co wy na to drodzy forumowicze? Jeżeli do wymiany łańcuch i napinacz to czy nie oni żle wymienili rozrząd? Firma FEBI to nie jest jakiś szajs.

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego wlewałeś olej 10w40?

Kolejna sprawa to podjedź do mechanika i niech zrobi rewizje rozrządu. Ja obstawiam napinacz rozrządu głównego, zwłaszcza, że kilka osób reklamowało napinacze FEBIEGO - opisany problem w temacie o rozrządzie w Z20NET 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Sorry 10w30 lany od początku w ASO do dzisiaj :)

Co jakieś dwa miesiące zapalała mi się kontrolka żółta i ona wskazuje niski poziom oleju na pewno ? Wtedy dolewałem oleju kontrolka gasła i wiem że żle to robiłem zamiast sprawdzać co miesiąc powiedzmy stan na bagnecie i dolewać a średnio miesięcznie robię 800-1000km :(

Czerwona kontrolka wskazuje nie właściwe ciśnienie oleju ?

Na dodatek czemu oni chcą wymieniać pompe ciśnienia oleju jak nie ma żądnych objawów, kontrolek, silnik tyllko na zimnym głośno chodzi, normalnie się wkręca na obroty i przyśpieszenie jest ok.

Edytowano przez Dark22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś, muszę jutro zamawiać łańcuch auto stoi u mechanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To może jednak 5W30? Taki jest akurat zalecany do tego silnika. Tak, żółta wskazuje niski stan oleju i faktycznie nie powinno się do tego doprowadzać. Lepiej chociaż raz w tygodniu zerknąć na bagnet. 

Rozumiem, że decyzję o wymianie pompy oleju podjeli "na czuja" bez sprawdzania ciśnienia manometrem? Bez wcześniejszej weryfikacji tego jakie ciśnienia daje pompa to na taką wymianę absolutnie bym się nie zgodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×