Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Dark22

Z22YH Wymieniony rozrząd, ponowna wymiana łańcucha i napinacza

Recommended Posts

Witam,

posiadam Vectre C GTS 2.2 Direct 155KM Z22YH benzyna, data produkcji 17.08.2005, rok modelowy 2006.

Przebieg to 265 tyś km. autentyczny, olej lany cały czas 10w40.

Przy 260 tyś km zostały wymienione pierwszy raz dwa rozrządy 8 miesięcy temu.

Zestawy łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 33046 33042

Problemem jest głośny dzwięk silnika na zimnym który zaczął się z miesiąc czy dwa temu, po rozgrzaniu jest wszystko w porządku.

Mechanicy w serwisie stwierdzili że łańcuch był napięty czy za lużny już nie pamiętam i wsadzili swój napinacz, silnik ucichł ale nie do końca i że do wymiany jeszcze znowu łancuch.

plus że pompa od ciśnienia oleju do wymiany i chcą abym zakupił używaną oni tą co jest uszczelnili.

Co wy na to drodzy forumowicze? Jeżeli do wymiany łańcuch i napinacz to czy nie oni żle wymienili rozrząd? Firma FEBI to nie jest jakiś szajs.

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dlaczego wlewałeś olej 10w40?

Kolejna sprawa to podjedź do mechanika i niech zrobi rewizje rozrządu. Ja obstawiam napinacz rozrządu głównego, zwłaszcza, że kilka osób reklamowało napinacze FEBIEGO - opisany problem w temacie o rozrządzie w Z20NET 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry 10w30 lany od początku w ASO do dzisiaj :)

Co jakieś dwa miesiące zapalała mi się kontrolka żółta i ona wskazuje niski poziom oleju na pewno ? Wtedy dolewałem oleju kontrolka gasła i wiem że żle to robiłem zamiast sprawdzać co miesiąc powiedzmy stan na bagnecie i dolewać a średnio miesięcznie robię 800-1000km :(

Czerwona kontrolka wskazuje nie właściwe ciśnienie oleju ?

Na dodatek czemu oni chcą wymieniać pompe ciśnienia oleju jak nie ma żądnych objawów, kontrolek, silnik tyllko na zimnym głośno chodzi, normalnie się wkręca na obroty i przyśpieszenie jest ok.

Edited by Dark22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoże ktoś, muszę jutro zamawiać łańcuch auto stoi u mechanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To może jednak 5W30? Taki jest akurat zalecany do tego silnika. Tak, żółta wskazuje niski stan oleju i faktycznie nie powinno się do tego doprowadzać. Lepiej chociaż raz w tygodniu zerknąć na bagnet. 

Rozumiem, że decyzję o wymianie pompy oleju podjeli "na czuja" bez sprawdzania ciśnienia manometrem? Bez wcześniejszej weryfikacji tego jakie ciśnienia daje pompa to na taką wymianę absolutnie bym się nie zgodził.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...