Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dragox25xev

Luźny pedal sprzęgła Vectra C 1.9cdti

Recommended Posts

Witam mam pytanie czy ktoś umialby mi poradzić w związku z luźnym pedałem sprzęgła? Luzu jest około 2-3cm za nim poczuje opór do tego dochodzą minimal e wibracje które zanikają gdy wcisne głębiej pedal.... Brak styków pukow itp acha sprężyna powrotu sprzęgła wymieniona nie dawno.. Biegi dobrze wchodzą 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz mieć zapowietrzone sprzęgło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biegi ładnie wchodzą pedal nie zostaje w podłodze  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zostaje w podłodze bo wymieniłeś sprężyne. Spróbuj odpowietrzyć . ( Po mimo że biegi dobrze wchodzą )

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak będę wymieniał płyn to przy okazji odpowietrze... A pompę sprzęgła jak sprawdzić? Prócz wycieku 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wie jak można sprawdzić pompę sprzęgła? Bo ten j**any luz nie tak wkur że szkoda gadać 

Share this post


Link to post
Share on other sites

podmienić a inną sprawną

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedz mi jak bym ta pompę wyjął to czy będzie trzeba odpowietrzac sprzęgło? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie pytanie.
jak może sprzęgło się zapowietrzyć skoro układ jest zamknięty?
Czyżby jakiś otworek, dziureczka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dlatego pytam

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeby wymontowac pompe sprzegla to niestety musisz ja rozlaczyc od przewodow. Tym samym zapowietrzy sie uklad sprzegla. Co wiecej..zeby miec dojscie do pompy musisz wymontowac pompe abs.  

Ale wszystko do zrobienia w garazu...bez obaw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zauważyłem że jadąc powiedzmy na 3biegu utrzymując te same obroty pedal jest na swoim miejscu ale jak dodam gazuu to lubi się czasem cofnąć o np 1cm 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam troche inny problem. Otoz jakis m-c temu wymienilem pompe sprzegla bo pedal tracil swoja efektywnosc i odpietrzanie pomagalo na chwile, az w koncu pedal wpadl w podloge. Po zmienie pompy zostal wymieniony caly plynw calym ukladzie, plyn uzuyty to K2 dot4. Tydzien temu jechalem w okolice berlina i po dlugiej jezdzie autostrada pedal robil sie "luzny" tzn. rozlaczal sprzeglo gdzies juz blisko podlogi. Bigi dzialaly okay ale np. ruszajac "ciag pojawial sie juz ok. 1 cm od podlogi. Po przepompowaniu sprzeglo wracalo do normy, co wydaje mi sie wazne to to, ze pedal nie wpadl w podloge i tam zostal, zawsze odbijal. Po wjezdzie w miasto gdzie sprzeglo jest uzywane czesto problem znikal, tak samo gdy auto juz stoi zaparkowane kilka dni to problem nie pojawia sie.

Mam 3 podejrzenia:

- plyn hamulcowy slabej jakosci (zbyt niska temp. wrzenia) sprzeglo traci efektywnosc.

- nie dokladnie odpowietrzony uklad po wynianie pompy sprzegla

- wysprzeglik (chociaz nic nie przemawia za tym)

Jakies pomysly koledzy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup płyn ate lub trw i porządnie odpowietrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

0

UDziś nagrałem filmik jak zachowuje się pedal sprzęgła  Edited by dragox25xev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba czeka Cię to co mnie. Czytałeś mój post więc wiesz jakie u mnie były objawy i co zrobiłem. Dwumas totalnie się rozsypał. W mojej viki jest sprzęgło samonastawcze i przy uszkodzeniu dwumasy nie może się ustawić i wariuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja dwumas miałem wymieniany przy 270000 obecnie jest 297000 km, znajomy też nie dawno wymieniał dwumas i sprzęgło wszystko ori i u niego też są. Minimalne wibracje na pedale sprzęgła także to nie dwumas poza tym nie zauważyłem jakiś objawów tej dwumasy wiesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłeś tylko dwumas czy całe sprzęgło z wysprzęglikiem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sylwek tzn poprzedni właściciel płacił 4klocki za wymianę więc wątpię że nie wymienił sprzęgła... Ale ja nie mam problemu z biegami... Znajomy też wymieniał komplet i przy astrze h 1.9 150km też ma wibracje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o sprzęgło to bierze mniej więcej od polowy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...