Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Szymiii

Szarpanie na wolnych obrotach - na rozgrzanym 2.0 DTI Y20dth

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam,

Odkopuje temat na tym forum, Zaznaczę że problem tyczy się Zafira A. Lecz silnik ten występuje również w Vectrach.Kod silnika Y20DTH

Problem jest nadal i to coraz bardziej uporczywy ( byłem już u pseudo-mechaników i jeden twierdzi,że czujnik położenia wału, drugi że walnięta pompa, uszkodzone

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

(2.44 KiB) Pobrany 5 razy

Jak szarpie na rozgrzanym:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

(2.44 KiB) Pobrany 3 razy

.

Panowie proszę o interpretację wyników i wskazówki.

Z góry serdeczne dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://zafiraklub.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif&key=ac698dc918f7139c2dd3e23f891119d8b6844f2b52a5adfd1115a1b7142ddf5c" style="background-color:transparent;border-bottom-color:rgb(51,51,51);border-bottom-style:none;border-bottom-width:0px;border-left-color:rgb(51,51,51);border-left-style:none;border-left-width:0px;border-right-color:rgb(51,51,51);border-right-style:none;border-right-width:0px;border-top-color:rgb(51,51,51);border-top-style:none;border-top-width:0px;color:rgb(51,51,51);font-size:13px;font-style:normal;font-variant:normal;font-weight:400;letter-spacing:normal;text-align:left;text-decoration:none;text-indent:0px;text-transform:none;vertical-align:text-bottom;white-space:normal;word-spacing:0px;" title="" width="15" />

Edytowano przez Szymiii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

1. Problem zaczął sam z siebie występować ?

2. Kiedy dokładnie szarpie silnikiem ?

3.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2018_06/image.png.f4e550ba76351aa5f5cce394474f81ee.png" />

Cu ty masz z odmą porobione ? Dokąd idzie wąż zaznaczony na pomarańczowo i czy w takim razie rurka zaznaczona na czerwono jest zaślepiona ? jeśli nie to zaślep lub podepnij odmę tak jak powinna być.

4. Plik o nazwie "normalnie" pokazuje parametry jak silnik pracował równo ? Coś robiłeś specjalnie czy sam z siebie pracował równo ?

5. Auto ma moc? jeździ normalnie ? 

6. Jak zacznie szarpać silnikiem odepnij wężyk od egr i zobacz czy coś się zmieni.

 

Edytowano przez Majkel93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowania. Temat rozwiązany - uszkodzony zawór kąta wtrysku. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×